پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
23 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

برند درسا با هدف ایجاد آگاهی از برند، کمپین درخت نور را اجرا کرد. این کمپین که کمی قبل از شب یلدا آغاز شد، نیم نگاهی به داستان باستانی یلدا در ایران دارد.

بنابر اعلام درسا، این برند این کمپین را با دو رویکرد ایجاد آگاهی بیشتر در مخاطبان و همچنین عملکردی CSR با نگاهی به پیشینه یلدا، افزایش فروش و پروموت محصولاتی که بر اساس تجارب سال‌های قبلی در مناسبت یلدا تقاضای بالاتری دارند اجرا کرده است.

گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد 1

کمپین درخت نور درسا در ابتدا در کانال‌های اصلی و Owned media این برند مانند اینستاگرام، لینکدین و وب‌سایت اجرا شد و سپس درسا توسعه این کمپین را از طریق کانال‌های Paid Media نیز همانند اینفلوئنسر مارکتینگ، اس‌ام‌اس مارکتینگ، تبلیغات کلیکی و PR مارکتینگ پیش برد.

گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد 2

درسا در اجرای این کمپین از فضای آفلاین نیز غافل نشده است و در این کمپین از VM فروشگاهی (اجرای اینستالیشن‌های درخت نور در فروشگاه‌های قلهک و ولیعصر) و تولید بج براساس Key Visual و اهدای آن به مشتریان درسا در فروشگاه‌ها نیز استفاده کرده است.

گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد 3

گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد 4

درخت نور، کانسپتی از یلدای باستانی تا فروشگاه‌های درسا

بنابر اعلام برند درسا به دی‌ام برد، این کمپین در ابتدا با تولید و پردازش ایده به جهت خلق درخت نور برای شب یلدا، key visual و key verbal آن آغاز و سپس وارد مرحله تولید و خلق محتوای تصویری و  متنی شد. در ادامه، محتواهای تولید شده با مدیا پلنی مشخص، در پلتفرم‌های گروه برندهای درسا نشر پیدا کرد.

گروه برندهای درسا با الهام از یلدای باستانی ایران، کمپین درخت نور را اجرا کرد 5
سپس در گام‌های بعدی در فضاهای آفلاین با نصب درخت در فروشگاه ها از کانسپت دیداری درخت نور برای مخاطبان عمومی رونمایی شد.

در فاز بعدی، درخت نور در مسیر رشد خود به کمپین روز مرد رسید و با رونمایی از واژگانی مانند مهر و نور جنبه‌‌های دیگر این کانسپت را نمایش داد. در این مرحله نیز مانند قبل از فضاهای آنلاین و آفلاین (VM فروشگاهی) همزمان جهت پروموت استفاده شد.

روابط عمومی درسا درباره هدف اصلی تیم مارکتینگ این برند می‌گوید: «هدف اصلی تیم مارکتینگ درسا در ارتباط با مسیر کمپین، بهره بردن از رویکرد IMC در ارتباط استراتژی معرفی کمپین و پیش‌برد آن بوده است. رویکردی که واضحا مسیر را برای شناخت بیشتر مخاطب از مفهوم کلی سهل و راحتتر کرده و او را در سفرمشتری این کمپین به خوبی همراهی نمود.»

درسا اعلام کرده است این کمپین تا نوروز همچنان ادامه خواهد داشت و از مفاهیم دیگر آن در ادامه رونمایی خواهد شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک