یکتانت
اخبار

دامینوز با حفظ لوگوی کلاسیک خود، هویت بصری‌اش را نوسازی کرد

تایپوگرافی جدید، طراحی متفاوت و استفاده از رنگ‌های روشن‌تر و پرانرژی‌تر در نوسازی هویت بصری این برند
مرجان عبدی مرجان عبدی
مهر ۱۷, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
دامینوز با حفظ لوگوی کلاسیک خود، هویت بصری‌اش را نوسازی کرد

برند جهانی Domino’s Pizza پس از ۱۳ سال از نوسازی هویت بصری خود خبر داد. در این بازطراحی، لوگوی کلاسیک برند حفظ شده اما رنگ‌ها روشن‌تر و پرانرژی‌تر شده‌اند و فونت اختصاصی جدیدی با نام Domino’s Sans معرفی شده است.

همچنین بسته‌بندی محصولات با طراحی ساده‌تر و تاکید بیشتر بر لوگو بازطراحی شده و همچنین نسخه‌های خاص با ترکیب رنگ مشکی و طلایی نیز عرضه خواهند شد.

در کنار این تغییرات، دامینوز از جینگل جدیدی با صدای خواننده‌ی آمریکایی Shaboozey رونمایی کرده که قرار است در کمپین‌های جهانی برند مورد استفاده قرار گیرد. جینگل یعنی یک آهنگ کوتاه و به‌یادماندنی که برای تبلیغات برند استفاده می‌شود.

به گفته‌ی مدیران برند، این به‌روزرسانی در راستای هماهنگی تجربه دیجیتال و فیزیکی مشتریان انجام شده و از تبلیغات و اپلیکیشن گرفته تا فروشگاه‌ها، به‌تدریج در همه‌ی نقاط تماس با مشتری برند اجرا می‌شود.

دامینوز با حفظ لوگوی کلاسیک خود، هویت بصری‌اش را نوسازی کرد 1

دامینوز با بیش از ۲۱هزار شعبه در ۹۰ بازار جهانی، هدف از این ری‌برندینگ را جوان‌تر کردن هویت برند و حفظ ارتباط عاطفی با نسل جدید مشتریان اعلام کرده است.

دامینوز با حفظ لوگوی کلاسیک خود، هویت بصری‌اش را نوسازی کرد 2

به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آسان‌پرداخت