پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه»

مرجان عبدی مرجان عبدی
6 فروردین 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه»

دیجی‌پی به تازگی گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ خود را منتشر کرده است. این پلتفرم در این گزارش که سومین گزارش دیجی‌پی است به ارائه آمار و ارقامی از فعالیت خود و وضعیت اقتصاد دیجیتال و صنعت فین‌تک پرداخته است. در این مطلب دی‌ام برد نکات برجسته و مهم این گزارش آماده شده است که در ادامه می‌خوانیم. فایل کامل گزارش را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

دیجی‌پی در یک نگاه

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 1مبلغ کل تراکنش‌های پردازش شده در برخی از محبوب‌ترین سرویس‌های دیجی‌پی

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 2
طبقه‌بندی سنی کاربران

گزارش‌های دیجی‌پی نشان می‌دهد که بیشترین درصد کاربران این پلتفرم در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال می‌باشد.
گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 3

طبقه‌بندی جنسیتی کاربران

آقایان با سهم بیش از ۲ برابری نسبت به خانم‌ها، بیشترین کارابران دیجی‌پی را تشکیل می‌دهند.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 4

بازخورد کاربران

در سال ۱۴۰۱ ،بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نظر سنجی از کاربران اپلیکیشن دیجی‌پی به عمل آمده است.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 5

طبقه‌بندی سنی کاربران خرید اقساطی

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 6

تراکم دریافت‌کنندگان اعتبار خرید اقساطی در هر استان

ساکنان تهران، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی بیش از دیگر استان‌ها از این سرویس استفاده کرده‌اند. استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و ایلام در انتهای این فهرست قرار دارند.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 7

محبوبترین کالا خرید اقساطی

بیشترین کالایی که به صورت قسطی خریداری شده، گوشی تلفن همراه آیفون 13 CH بوده است و بعد از آن ۱۰ گوشی تلفن همراه دیگر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 8

محبوب‌ترین کالاها

کاربران در خرید‌های قسطی خود بیشتر به دنبال خرید موبایل و تجهیزات آن، زیورآلات و سپس خرید کنسول بازی و … بوده‌اند.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 9

سرویس BNPL

دیجی‌پی در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۰ با هدف تکمیل سبد محصولات اعتباری و برای پاسخ به نیازهای کاربران برای استفاده از وام‌های کوتاه‌مدت و ارزان‌قیمت، از سرویس خرید اعتباری BNPL یا الان بخر، بعدا پرداخت کن! رونمایی کرد. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند در تمام طول ماه لوازم مورد نیاز خود را تهیه کرده و در ابتدای ماه بعد، هزینه آن را پرداخت کنند.

در سال گذشته دیجی‌پی بیش از ۲ میلیون اعتبار به ۶۱۰ هزار کاربر پرداخت کرده که مبلغ آنها در مجموع هزار میلیارد تومان شده است.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 10

۷۰ درصد آقایان از سرویس BNPL استفاده کرده‌اند و هندزفری بلوتوثی محبوب‌ترین کالای خرید اعتباری بوده است.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 11

طبقه بندی سنی کاربران BNPL

در مدل BNPL نیز بیشترین درخواست و استفاده از این سرویس در رده سنی ۳۵ تا ۴۴ سال بوده است، یعنی این رنج سنی علاقه بیشتری به مدل خرید کردن و پرداخت در آینده داشته‌اند.

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 12

الگوی خرید اعتباری کاربران در هفته‌های مختلف ماه

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 13

کاربران بازدید‌کننده از صفحه خرید اقساطی

گزارش دیجی‌پی منتشر شد: «بیش از یک میلیون و 300 هزار تراکنش ماهانه» 14

برای مطالعه نسخه کامل این گزارش می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی