افراک
اخبار

سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا و جانبی به افیلیو پیوستند

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
شهریور ۲۵, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا و جانبی به افیلیو پیوستند

پلتفرم همکاری در فروش «افیلیو» اعلام کرد دو فروشگاه «سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا» و «جانبی» به جمع همکاران این پلتفرم پیوسته‌اند. افیلیو هدف از این همکاری را، گسترش تنوع فروشگاه‌های حاضر در این مجموعه و فراهم کردن زمینه فعالیت گسترده‌تر برای ناشران و تولیدکنندگان محتوا دانسته است.

به گزارش دی‌ام برد، پلتفرم همکاری در فروش «افیلیو» از پیوستن «سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا» و «فروشگاهجانبی» به جمع همکاران خود خبر داد. ازاین‌ پس ناشران و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند محصولات این دو فروشگاه را نیز در چارچوب همکاری در فروش به مخاطبان خود معرفی کنند.

به گفته افیلیو، اضافه‌شدن سرویس سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا به افیلیو این امکان را در اختیار ناشران و تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهد که با تولید محتوای مرتبط با سبک زندگی، آشپزی، ترفندهای خانه‌داری و معرفی سرویس‌های آنلاین، کاربران را به استفاده از این فروشگاه هدایت کرده و از طریق مدل همکاری در فروش، درآمدزایی داشته باشند.

از سوی دیگر همکاری افیلیو وفروشگاه جانبی نیز فرصتی را برای تولیدکنندگان محتوا به‌ویژه فعالان حوزه فناوری فراهم می‌کند تا با نقد و بررسی تخصصی، مقایسه محصولات یا تولید محتوای سرگرم‌کننده، مخاطبان خود را به خرید از این فروشگاه ترغیب کرده و در سود حاصل از فروش شریک شوند.

میلاد نصیری، مدیر دیجیتال مارکتینگ فروشگاه اینترنتی جانبی در رابطه‌ با این همکاری گفت: «ما در جانبی با هدف توسعه مسیرهای فروش عملکردی و تقویت پایه فروش آنلاین، همکاری خود را با پلتفرم افیلیو آغاز کرده‌ایم. این همکاری به ما کمک می‌کند تا از طریق شبکه گسترده ناشران و تولیدکنندگان محتوا، راه‌های جدیدی برای جذب مشتری و افزایش فروش ایجاد کنیم.»

سوپرمارکت فوری دیجی‌کالا و جانبی به افیلیو پیوستند 1

گسترش دامنه فعالیت ناشران با پیوستن دو فروشگاه جدید

براساس گفته افیلیو، مدل افیلیت مارکتینگ در این پلتفرم به‌گونه‌ای طراحی شده که پرداخت هزینه تنها در صورت تحقق نتیجه مشخص، مانند فروش یا ثبت‌نام، انجام می‌شود. این رویکرد امکان سنجش عملکرد را برای برندها فراهم می‌کند و برای ناشران نیز فرصتی ایجاد می‌کند تا از طریق تولید محتوای مرتبط، درآمد داشته باشند. افیلیو همچنین اشاره می‌کند که ازاین‌پس وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌توانند محصولات این دو فروشگاه‌ را نیز در چارچوب همکاری در فروش به مخاطبان خود معرفی کنند.

اگر شما هم صاحب رسانه، وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی هستید می‌توانید از طریق این لینک در افیلیو ثبت‌نام کنید.

به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

آچاره