اسپانسرشیپ کمپینها؛ راهکار نوین دیجیکالا برای رشد برندها
همکاری میان برندها بهعنوان یکی از مؤثرترین استراتژیهای بازاریابی شناخته میشود. کمپینهای مشترک میتوانند همافزایی قابلتوجهی ایجاد کنند. این همافزایی نهتنها به افزایش دیدهشدن برندها کمک میکند، بلکه ارزشهایی واقعی برای مخاطبان ایجاد کرده و تجربهای منحصربهفرد رقم میزند. کمپین بلکفرایدی ۱۴۰۳ دیجیکالا با استفاده از گستردهترین ابزارهای تبلیغاتی داخلی و خارجی، به یکی از موفقترین رویدادهای این پلتفرم تبدیل شد. این کمپین 360 درجه که از رسانههایی نظیر فضای آنلاین، تبلیغات در پلتفرمهای ویدیویی (VODها)، تلویزیون، رادیو و بیلبورد بهره گرفت، موفق شد توجه بیش از ۴۰ میلیون کاربر یکتا را جلب کند و پتانسیل تبلیغاتی عظیمی را به برندها ارائه دهد.
یکی از ویژگیهای برجسته این کمپین، حضور برندهای مختلف به عنوان اسپانسر بود که از ظرفیتهای دیجیکالا برای افزایش دیدهشدن و جذب کاربر و افزایش فروش بهره بردند. در میان این اسپانسرها، برند والکس، با هدف جذب کاربران جدید، چند روز پیش از آغاز رسمی کمپین به دیجیکالا پیوست. والکس با طراحی یک کمپین جذاب مانند هدیه یک بیتکوین و حذف کارمزد معاملات، توانست تجربهای ساده و تأثیرگذار برای کاربران ایجاد کند. این همکاری منجر به دستاوردهای قابل توجهی از جمله ۶۵۰ میلیون نمایش تبلیغات، ۴ میلیون ورودی کاربر و ثبتنام بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید برای والکس شد.
علاوه بر والکس، برندهایی مانند مای بیبی، لافارر، مصطفوی، ایکسویژن، کفش شیما و چرم ایران نیز این کمپین حضور داشتند و از رسانههای تبلیغاتی دیجیکالا، شامل اینفلوئنسر مارکتینگ، شبکههای اجتماعی، بنرهای درونسایتی و تبلیغات کلیکی (CPC) بهره بردند. این ابزارها به برندها امکان داد تا از طریق یک برنامه تبلیغاتی یکپارچه، ارتباط مؤثری با مخاطبان برقرار کنند.
دیجیکالا در طول سال، چهار تا شش کمپین بزرگ تبلیغاتی مشابه برگزار میکند که هر یک فرصتی منحصربهفرد برای رشد برندها و فروشندگان ایجاد میکند. شما هم میتوانید برای مشارکت در این کمپینها و بهرهگیری از پتانسیلهای تبلیغاتی، از طریق ایمیل ads@digikala.com با تیم دیجیکالا ادز تماس بگیرید.