اخبار
دیجیکالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه میرسد»
تحریریه دیامبرد
17 اسفند 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
دیجیکالا از پانزدهم اسفند ماه شعار برند خود را از «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» به «لبخند به خانه میرسد» تغییر داد. به نظر میرسد این تغییر شعار در پی تغییرات استراتژی ارتباطی این برند رخ داده است.
به گزارش دیام برد، بنابراعلام دیجیکالا «لبخند به خانه میرسد» با توجه به جوهره برند دیجیکالا و تغییرات تازه در استراتژیهای آن انتخاب شده است. به نظر میرسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گستردهتری در استراتژیهای ارتباطی دیجیکالا باشیم.
دیجیکالا تلاش کرده است تا این تغییر شعار را با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی محیطی و به کارگیری بیلبوردهایی در سطح شهر پروموت کند.
نظرات
مطالب پیشنهادی
اخبار
مطالعه
نتفلیکس تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم Ad Tech میسازد
مهسا بهادری
10 ساعت پیش
مصاحبهها
مطالعه
مدیرکل برند دیجیکالا: فروشگاه حضوری دیجیکالا، اولین فروشگاه تجربهمحور است
مهسا بهادری
1 روز پیش
مصاحبهها
مطالعه
مدیر اجرایی آبانک: در سال گذشته توانستیم به بیش از یک میلیون مشتری برسیم
مهدیه اسماعیلی
1 روز پیش
اخبار
مطالعه
گوگل از Veo و Imagen 3، سرویسهای تولید محتوای تصویری و ویدیوییاش رونمایی کرد
مهسا طاهری
1 روز پیش
اخبار
مطالعه
کمپین شکوه زبان فارسی به مناسبت بزرگداشت فردوسی در تهران اکران شد
مهسا بهادری
3 روز پیش