پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد»

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
17 اسفند 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد»

دیجی‌کالا از پانزدهم اسفند ماه شعار برند خود را از «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» به «لبخند به خانه می‌رسد» تغییر داد. به نظر می‌رسد این تغییر شعار در پی تغییرات استراتژی ارتباطی این برند رخ داده است.

به گزارش دی‌ام برد، بنابراعلام دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد» 1

دیجی‌کالا تلاش کرده است تا این تغییر شعار را با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی محیطی و به کارگیری بیلبوردهایی در سطح شهر پروموت کند.

دیجی‌کالا شعارش را تغییر داد: «لبخند به خانه می‌رسد» 2

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی