والکس و دیجیکالا کمپین بلکفرایدی مشترک برگزار کردند
کمپین بلکفرایدی مشترک دیجیکالا و صرافی ارز دیجیتال والکس در حال برگزاری است و کاربران به شرط خرید از دیجیکالا و عضویت در صرافی والکس، شانس برنده شدن یک بیتکوین به ارزش ۷ میلیارد تومان را خواهند داشت.
به گزارش دیام برد و به نقل از روابطعمومی والکس، بلک فرایدی امسال، با حضور صرافی ارز دیجیتال والکس بهعنوان اسپانسر دیجیکالا در حال برگزاری است. تاریخ این رویداد از یکم تا دهم آذرماه بوده و هر کاربر به شرط خرید از دیجیکالا و عضویت در صرافی والکس، در قرعه کشی یک بیت کوین کامل به ارزش حدودی ۷ میلیارد تومان شرکت داده خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی صرافی والکس، هدف این پلتفرم ارز دیجیتال از مشارکت در کمپین بلک فرایدی دیجیکالا، گسترش آگاهی درباره دنیای بلاکچین و رمزارزها و ترویج شیوههای نوین سرمایهگذاری بوده است. این صرافی برای ایجاد انگیزه در کاربران به منظور برداشتن گام اول در دنیای سرمایهگذاری نوین رمزارزی، یک واحد بیت کوین به ارزش حدودی ۷ میلیارد تومان را به عنوان جایزه این کمپین در نظر گرفته است.
علی مقصود، مدیر دیجیتال مارکتینگ صرافی والکس در این رابطه اشاره کرده است که در حال حاضر این پلتفرم رتبه یک حجم معاملات بیت کوین در ایران را دارد. طبق دادههای این صرافی، پلتفرم والکس در حال حاضر بیش از ۳ میلیون کاربر فعال دارد.
دیجیکالا در سال گذشته در رویداد بلک فرایدی، تنها در چهار روز نخست کمپین (روز یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۲) بیش از ۴۰ میلیون بار از سوی کاربران بازدید شده و این نخستین باری است که با یک صرافی ارز دیجیتال همکاری میکند.
مدیر دیجیتال مارکتینگ صرافی والکس در خبری که روابط عمومی این مجموعه در اختیار دیام برد قرار داده ادعا کرده است که والکس از نظر امنیتی با استفاده از جدیدترین فناوریها، بستر امنی را برای معاملات کاربران ایرانی در فضای ارز دیجیتال فراهم کرده است. همچنین تیم پشتیبانی والکس در ۷ روز هفته و حتی روزهای تعطیل، به صورت ۲۴ ساعته، آمادگی پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران را دارد. همچنین امکان خرید ارز دیجیتال بدون کارمزد در تمامی معاملات در صرافی والکس یکی دیگر از مزایای این پلتفرم ارز دیجیتال است.
سلام، باتشکر از محتوای جذاب و خوبتون. رسانه اقتصاد ژورنال هم اقدام به انتشار محتوایی در همین مضمون با عنوان «جایزهی ۷ میلیاردی والکس در بلک فرایدی دیجیکالا» کرده که من خوندن اون محتوا رو هم در کنار مطالب شما به دیگر دوستان توصیه میکنم.
به نظرم برای «برند» دیجیکالا خوب نبود که همکاری والکس با خودش رو، «اسپانسرینگ» والکس در کمپین بلک فرایدی دیجیکالا نامگذاری کنه. از نظر برندینگ، این یک برد برای والکس بود. چون قطعا عددی که دیجیکالا به عنوان پارتنرشیپ از والکس گرفته، درآمد دو سه ساعتش هم نخواهد بود.
عجیب بود برای من.