پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیجیفای، سرویس باشگاه مشتریان و فر‌وشگاه‌ساز برای کسب‌وکارهای خانگی

زهرا محبی زهرا محبی
10 اسفند 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دیجیفای، سرویس باشگاه مشتریان و فر‌وشگاه‌ساز برای کسب‌وکارهای خانگی
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دیجی‌فای محصول جدید گروه دیجی‌کالاست که در اسفند 1400 به صورت رسمی کارش را آغاز کرده. این سرویس برای اولین بار در سال  ۱۳۹۵ و با نام «بونس» شروع به کار کرد و هدفش، ارائه خدمات باشگاه مشتریان به صاحبان مشاغل بود. ‌هم‌اکنون دیجی‌فای با هدف ارائه راهکارهایی جامع برای توسعه دادن انواع کسب‌وکارها و با سرمایه‌گذاری گروه دیجی کالا، به فعالیتش ادامه می‌دهد.

این مجموعه با خدماتی مانند فروشگاه‌ساز، ارسال و پرداخت، جذب مشتری و مارکتینگ، باشگاه مشتریان، خدمات حسابداری و مشاوره به کسب‌وکارها، سعی در هموار کردن مسیر رشد و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMB) دارد.

دیجی کالا در خصوص این سرویس جدید می‌گوید: «از آنجا که یکی از مهم‌ترین چالش‌های کسب‌وکارهای کوچک و مستقل درگیری با جزییات وقت‌گیر و مسائل لجستیک است، دیجی‌فای رسالت خود را از بین بردن این چالش‌ها از نقطه ابتدایی شروع یک کسب‌وکار تا رشد آن می‌داند. مجموعه‌ سرویس‌های ارائه‌شده توسط دیجی‌فای، مناسب انواع کسب‌وکارهاست. این مجموعه به كسب‌وكارهای فعال در فضای مجازی، خانگی، فروشگاه‌های حضوری و برندهای بزرگ امكان این را می‌دهد که بدون داشتن دانش‌ برنامه‌نويسی و افراد واسطه، فروشگاه خود را با هر امكانات و ظاهری كه ‌می‌خواهند، با دامنه اختصاصی خودشان راه‌اندازی کنند.»

دیجی‌فای به آدرس www.digify.shop در دسترس و برام عموم قابل استفاده است.

بخوانید  یوتیوب برای رشد کانال‌ها، اشتراک رایگان به کاربران می‌دهد
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک