
دکاپست برای بازگرداندن خاک هرمز کمپین مسئولیت اجتماعی اجرا کرد

دکاپست در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، کمپینی را با عنوان “برسد به دست هرمزِجان” راهاندازی کرده که هدف آن حفاظت از ساحل نقرهای جزیره هرمز و بازگرداندن شنها و صدفهایی است که توسط گردشگران از این منطقه جمعآوری شدهاند.
دکاپست به دیام برد اعلام کرده است این طرح زیستمحیطی که از ۲۰ فروردین آغاز شده به شهروندان این امکان را میدهد تا بدون پرداخت هزینه، صدفها و شنهای جمعآوری شده از سواحل هرمز را به زیستگاه اصلی خود بازگردانند.
براساس اطلاعیه منتشر شده، تمامی نمایندگیها و شعب دکاپست در سراسر کشور آماده دریافت این بستهها هستند و حتی امکان جمعآوری از درب منزل مشتریان نیز فراهم شده است. تمامی بستههای جمعآوری شده به دفتر قبول شرکتی بندرعباس با کد پستی ۷۹۱۶۶۳۶۷۶۹ و با نام گیرنده “برسد به دست هرمزجان” ارسال خواهند شد.
کیانا کامیاب، مدیر بازاریابی دکاپست در رابطه با این اقدام توضیح میدهد: «یکی از اصول مهم ما، بیتفاوت نبودن نسبت به مسائل اجتماعی و زیست محیطی است. از همین رو، این ایده در سازمان مطرح و با استقبال و همراهی مدیران ارشد سازمان مواجه شد. بسیار خوشحالکننده است که برندهای پستی دیگر، هم به این حرکت پیوستند. ما در این کمپین، تنها یک هدف داریم: کمک به بازگرداندن حیات و زیبایی به سواحل هرمز، با احترام به طبیعت و باهمراهی مردم.»
دکاپست اعلام کرده است که هزینههای ارسال تمامی این بستهها توسط دکاپست تقبل میشود و شهروندان میتوانند بدون پرداخت هیچ هزینهای در این حرکت زیستمحیطی مشارکت کنند. ثبت سفارش برای این منظور به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین از طریق پلتفرمهای دکاپست امکانپذیر است.
این اقدام دکاپست در راستای حفظ منابع طبیعی و میراث زیستمحیطی کشور، نمونهای از مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتهای ایرانی در قبال محیط زیست به شمار میرود.
مطالب پیشنهادی

یکتاپی و بانک صادرات ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند
