لانچ
اخبار رپورتاژ

دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
خرداد ۱۸, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری

نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان برگزار شد و تندیس زرین این رویداد به هلدینگ دکا تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ دکا، این تندیس با امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رییس جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی و رییس شورای سیاستگذاری اجلاس، به معاون بازاریابی و برند هلدینگ دکا اعطا شد.

این رویداد با حضور مشاور رییس جمهور، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، دبیرکل خانه کارگر، نمایندگان صنایع مختلف، شرکت‌های برتر تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و هلدینگ دکا در بخش شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات و حمل و نقل، نشان زرین را دریافت کرد.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری هرساله با هدف ارتقا و بهبود رضایت مشتریان در کسب‌وکارها و صنایع مختلف برگزار می‌شود. این اجلاس به بررسی راه‌کارها و تکنیک‌های نوین در زمینه مشتری‌مداری می‌پردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکت‌های پیشرو و فعالان اقتصادی است.

معاون بازاریابی، فروش و برندینگ هلدینگ دکا که با حضور در این رویداد این نشان را دریافت کرد، با اشاره به نقش و اهمیت برندینگ در اعتمادسازی میان مخاطبان و سازمان، اظهار داشت: برندینگ یکی از موضوعات کلیدی در ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و سازمان است.

پیام زمانی، افزود: ایجاد و خلق تجربه مثبت برای مشتری، ترسیم یک تجربه متفاوت در ذهن مخاطب و جلب رضایت مشتری با رویکرد خلاقیت و نوآوری یکی از رویکردهای اصلی ما در هلدینگ دکا بوده است. کسب این نشان تأییدی بر انجام صحیح این مأموریت سازمانی و نشان‌دهنده حرکت دکا منطبق با ارزش‌های سازمانی خود در مسیر ارتباط با مشتری و مخاطب است.

دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری 1

نجوا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

نجوا