پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ از اپلیکیشن خود با قابلیت ارسال سریع و رایگان رونمایی کرد

الهه صالحی الهه صالحی
28 آبان 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ از اپلیکیشن خود با قابلیت ارسال سریع و رایگان رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

 دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ با همکاری الوپیک، از اپلیکیشن خود با قابلیت ارسال سریع و رایگان رونمایی کرد.

به گزارش دی‌ام برد، اپلیکیشن دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ، قابلیت جدیدی ارائه کرده است که از طریق آن کاربران می‌توانند کالاهای خریداری شده خود را زیر دو ساعت دریافت کنند. همچنین در این پلتفرم بیش از ۲۰۰ هزار کالا در ۹ دسته‌بندی از لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا کالاهای سوپرمارکتی خاص، از کالای دیجیتال گرفته تا لوازم‌التحریر و کالاهای فرهنگی، از لوازم خانه و آشپزخانه تا غذا و ملزومات حیوانات خانگی در دسترس است.

دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ از اپلیکیشن خود با قابلیت ارسال سریع و رایگان رونمایی کرد 1

  قابلیت ارسال سریع و رایگان سفارش‌ها با “الوپیک” 

گفته می‌شود ارسال کالاها در فروشگاه‌های دارتیل به وسیله “الوپیک” و دو روش ارسال سریع و ارسال عادی صورت می‌گیرد. به این ترتیب که اگر فروشگاهی که توسط کاربر انتخاب شده است، قابلیت ارسال سریع داشته باشد بعد از ثبت سفارش، فروشگاه سفارش کاربر را آماده کرده و تحویل پیک می‌دهد ‌تا در کمتر از دو ساعت به دست مشتری برسد. در حالت دیگر، اگر فروشگاه انتخاب شده توسط کاربر تنها ارسال عادی را داشته باشد، سفارش کاربر توسط پیک و در موعد مشخص شده به دست او خواهد رسید. 

دارتیل مهم‌ترین مزیت رقابتی خود را ارسال رایگان برای تمامی سفارش‌ها توسط الوپیک می‌داند؛ به این معنی که ارسال تمامی سفارش‌های ثبت شده در اپلیکیشن دارتیل (برای هر دو روش ارسال سریع و عادی) به وسیله الوپیک و به صورت کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

«برولایو» سرویسی جدید در حوزه تجارت الکترونیکی

«پخش زنده» یا «برولایو» یکی از قابلیت‌های جدید دارتیل است که این پلتفرم ادعا می‌کند که به وسیله آن، فروشنده و خریدار می‌توانند مانند یک خرید حضوری در فضای آنلاین با یکدیگر تعامل داشته باشند.

دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ از اپلیکیشن خود با قابلیت ارسال سریع و رایگان رونمایی کرد 2

برولایو چیزی شبیه به لایوهای اینستاگرامی در بستر اپلیکیشن است. به این معنی که فروشندگان به صورت زنده محصولات خود را آنباکس کرده و در مورد آن توضیح می‌دهند. مشتریان نیز می‌توانند محصول را از ابعاد و زوایای مختلف ارزیابی کنند، سوالات خود را از طریق فضای چت از فروشنده بپرسند، نظرات دیگر کاربران درباره محصول را مشاهده کنند و در همان لحظه محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنند.

کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی، ویژه اولین خرید از اپلیکیشن

دارتیل، پلتفرم تجارت الکترونیک گروه صنعتی گلرنگ از اپلیکیشن خود با قابلیت ارسال سریع و رایگان رونمایی کرد 3

دارتیل همچنین برای کاربران جدید اپلیکیشن خود و به مدت محدود، تخفیف ویژه‌ای به نام “تخفیف اولین خرید” در نظر گرفته است. برای استفاده از این کد تخفیف کاربران باید در ابتدا اپلیکیشن دارتیل را نصب و اجرا کرده، سپس پروفایل خود را تکمیل کرده و آدرس‌ را ثبت کنند و در پایان کالاهای خود را از فروشگاه مورد نظر انتخاب کرده و در هنگام ثبت سفارش، در بخش کد تخفیف، عبارت DRTAPP را وارد کنند.  این کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومان ارزش داشته و برای حداقل خرید ۲۰۰ هزار تومان فعال است.

اپلیکیشن دارتیل از طریق اپ‌استورهای معتبر و برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس کاربران قرار دارد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک