پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دانشکده کسب‌وکار توسط دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران تاسیس شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
13 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانشکده کسب‌وکار توسط دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران تاسیس شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیروز مراسمی تحت عنوان «آیین بهره برداری از سردر دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران» و «رونمایی از تمبر یادبود این بنا» با حضور محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست، طاهر روشندل اربطانی رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران، بهروز مرباغی معمار بنای سردر جدید دانشکدگان مدیریت و عباس مصلی‌نژاد مدیر بنیاد مصلی‌نژاد در دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران پس از رونمایی از سردر جدید این مجموعه‌ی واقع در پل گیشا، خبر از ارتقای دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشکدگان داد و ضمن تبریک به اساتید و دانشجویان این مجموعه، جزئیات این تغییر را عنوان کرد.

بر اساس این ارتقا، ازین پس این مجموعه از دانشکده به دانشکدگان تغییر یافته و این به آن معناست که در دل آن چند دانشکده جدید به شرح زیر شکل گرفته‌اند:

  • دانشکده‌ مدیریت دولتی و علوم سازمانی
  • دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
  • دانشکده مدیریت کسب‌وکار
  • دانشکده حسابداری و علوم مالی

دانشگاه تهران اولین دانشگاه از میان دانشگاه‌های برتر کشور است که دانشکده کسب‌وکار، متشکل از رشته‌های مدیریت بازاریابی، بازرگانی، بیمه، تجارت الکترونیک و چند رشته دیگر تاسیس می‌کند. تاسیس این دانشکده قطعا به پیشرفت جدی‌تر رشته‌های این حوزه می‌انجامد.

شایان ذکر است، در میان سایر دانشگاه‌های ایران، رشته‌ی مدیریت رسانه در دانشکدگان مدیریت با رویکرد کسب و کار محور و نگاه به رسانه به مثابه یک سازمان تجاری در دانشکده کسب و کار تدریس می‌شود که این موضوع می‌تواند جذابیت قابل توجهی برای فارغ‌التحصیلان ارتباطات و بازاریابی در مقاطع بالاتر داشته باشد.

دکتر روشندل رییس دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران درباره رونمایی از سردر این مجموعه گفت: دانشکده مدیریت مجموعه‌ای با پیشینه قوی ملی و تاریخی ا۷۰ ساله است و هدف از ساخت این سردر هویت بخشی به این مجموعه است. دانشکده مدیریت دانشگاه تهران پس از  تاسیس ایستگاه مترو در کنارش با نام تربیت مدرس نیاز به بازتعریف هویتی داشت که ساخت سردر این امر را به خوبی انجام می دهد.

دانشکده کسب‌وکار توسط دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران تاسیس شد 1

وی افزود: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در حال حاضر ۳ هزار دانشجو دارد و بسیاری از فارغ التحصیلان ما از مدیران کسب‌و‌کارهای کشور هستند. در سال های اخیر استقبال از رشته‌های مدیریتی میان دانشجویان روند صعودی داشته است.

دانشکده کسب‌وکار توسط دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران تاسیس شد 2

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

مدیر و تاجر
مدیر و تاجر

درود بر شما رسانه اجتماعی ، حیف گرایش های خوبی براش انتخاب نمی‌کنند:

– گرایش مدیریت اجرایی
– گرایش مدیریت دولتی
و …
اگر اینارو بزارن عالی میشد

اسمارتک