پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«خرید کارتی» امکانی برای کاربران صرافی بیتمکس و خرید تتر ارزان‌تر

مرجان عبدی مرجان عبدی
22 آبان 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
«خرید کارتی» امکانی برای کاربران صرافی بیتمکس و خرید تتر ارزان‌تر
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال بیتمکس که عضوی از خانواده هلدینگ ماموت است، طرح «خرید کارتی» ارز دیجیتال خود را با تخفیف ۲ هزار تومانی برای خرید تتر ارائه داده است. در این طرح کاربران می‌توانند به میزان مشخصی رمزارزهایی مانند تتر، بیت کوین و اتریوم خریداری کنند.

خرید کارتی بیتمکس امکانی است که در آن، کاربران می‌توانند با پرداخت مقدار مشخصی ریال، کارت‌های ۵۰۰ هزار تومانی، ۱ میلیون تومانی و ۲ میلیون تومانی تتر، بیت کوین یا اتریوم را انتخاب کرده و خریداری کنند. برای مثال با خرید کارت ۵۰۰ هزار تومانی تتر، در لحظه کیف پول شما به اندازه ۵۰۰ هزار تومان تتر، شارژ می‌شود.

روابط عمومی این مجموعه درباره چرایی راه‌اندازی این امکان به دی‌ام برد می‌گوید: «با ایجاد امکانی مانند خرید کارتی، افرادی که برای خرید ارز دیجیتال دنبال سهولت و سرعت هستند و وقت و حوصله قیمت‌گذاری و انتظار در صف خرید را در بازارهایی معاملاتی ندارند، می‌توانند از این امکان بیتمکس استفاده کنند و ارز دیجیتال موردنیاز خود را در مقادیر مشخص به سادگی خریداری کنند.
خرید کارتی بیتمکس برای آن دسته از کاربرانی مناسب است که می‌خواهند در یک مبلغ رند و مشخص،‌ رمزارز خریداری کنند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، در این روش شما درگیر قیمت‌گذاری نمی‌شوید. بیتمکس در لحظه انجام خرید، قیمت روز رمزارز مد نظر شما را محاسبه می‌کند و بعد از پرداخت، میزان رمزارز محاسبه شده با قیمت لحظه‌ای را، به حساب شما واریز می‌کند.»

خرید تتر ۲ هزار تومان ارزان‌تر 

صرافی بیتمکس درمورد مزیت این امکان جدید برای کاربران عنوان می‌کند: «کاربرانی که قصد داشته باشند اولین خرید کارتی خود را از بیتمکس انجام دهند، می‌توانند روی خرید کارتی رمزارز تتر، یک تخفیف ویژه دریافت کنند. برای خرید اولی‌ها، هر تتر ۲ هزار تومان زیر قیمت بازار محاسبه خواهد شد. یعنی درصورت خرید کارتی تتر از بیتمکس، روی هر تتر، ۲ هزار تومان تخفیف دریافت می‌کنید. با خرید کارتی بیتمکس، شما دیگر درگیر مسیر سخت و پیچیده خرید رمزارز نمی‌شوید و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مبلغ رند و مشخصی از رمزارزهای موجود در بخش خرید کارتی را با ریال خریداری کنید. پروسه این خرید کاملا شبیه به دیگر انواع خرید اینترنتی است و فقط با چند کلیک به مقصود خود می‌رسید.»

گفته می‌شود درحال ‌حاضر گزینه تخفیف فقط برای تتر فعال است، اما کاربران می‌توانند از بخش خرید کارتی بیتمکس رمزارزهای بیت کوین و اتریوم را نیز در مبالغ ۵۰۰ هزار تومان، ۱ میلیون تومان و ۲ میلیون تومان خریداری کنند.

آشنایی با بیتمکس

صرافی بیتمکس یک بازار معاملاتی رمزارز است که زیرمجموعه خانواده هلدینگ ماموت محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند در بیتمکس قیمت لحظه‌ای رمزارزهای بازار را ببینند، به خرید و فروش آن‌ها و معامله در بازار معمولی یا بازار حرفه‌ای این پلتفرم بپردازند. همچنین می‌توانید دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول بیتمکس نگهداری کنید.

بیتمکس امکانات خود را اینگونه شرح می‌دهد: 

  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • کیف پول امن رمزارز
  • احراز هویت سریع، مطمئن و آسان در کم‌تر از ۵ دقیقه
  • واریز و برداشت نامحدود ارز دیجیتال، بدون نیاز به احراز هویت
  • خرید ارزدیجیتال با استفاده از امکان خرید کارتی
  • محیط کاربری ساده
  • امکان بررسی لحظه‌ای قیمت و نوسانات بازار رمزارز
  • آموزش‌های کاربردی
  • تحلیل بازار
  • کسب درآمد ریالی و رمزارزی از طریق دعوت دوستان

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک