پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار اسلایدر

CoCo، از دستیار هوش‌‌ مصنوعی خود رونمایی کرد

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
2 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
CoCo، از دستیار هوش‌‌ مصنوعی خود رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلتفرم آنالیز شبکه‌های اجتماعی CoCo، به تازگی از دستیار هوش‌ مصنوعی خود رونمایی کرده‌است. این دستیار هوش‌ مصنوعی، ویژگی جدید این پلتفرم جمع‌آوری و تحلیل داده شبکه‌های اجتماعی است که با نام «CoCo AI Assistant» شناخته می‌شود. 

دستیار هوش‌ مصنوعی کوکو چیست و برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

به گفته مدیرعامل پلتفرم کوکو، دستیار هوش‌ مصنوعی آن‌ها، تفاوت‌های ظریف زبان انسان را درک می‌کند. گفته می‌شود که کاربران کوکو با استفاده از این دستیار هوش‌ مصنوعی می‌توانند محتوای شخصی‌سازی شده و باکیفیتی را خلق کنند. با این ابزار می‌توان برای پست‌ رسانه‌های اجتماعی و مقالات وبلاگ، محتوا تولید کرد.

دستیار هوش مصنوعی پلتفرم CoCo، علاوه بر کمک به تولید محتوای شخصی‌سازی شده، در هشتگ‌گذاری نیز همراه کاربران این پلتفرم است. یکی از اهداف این ابزار تازه، شناسایی مرتبط‌‌ترین هشتگ‌ها برای هر محتوا و امکان تولید هشتگ‌های شخصی‌سازی شده است.

هوش مصنوعی CoCo، برای مشاغلی مفید است که به محتوای زیاد و با کیفیتی نیاز دارند که به‌طور منظم در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی‌شان منتشر شود، اما زمان یا منابع لازم برای انجام این کار را ندارند. به طور کلی، دستیار هوش مصنوعی CoCo، قرار است به کارشناسان محتوا و شبکه‌های‌اجتماعی، دیجیتال مارکتر‌ها، کپی‌رایترها و استارتاپ‌ها کمک کند تا محتواهای خود را با سرعت بیشتری تولید کنند.

چطور از دستیار هوش مصنوعی کوکو استفاده کنیم؟

برای استفاده از دستیار هوش مصنوعی کوکو، ابتدا باید اطلاعات اولیه‌ای را به CoCo ارائه دهید؛ این اطلاعات شامل مواردی چون مخاطبان هدف و شخصیت برند شما می‌شود. بعد از این مرحله، شما نوع محتوایی که قصد نوشتنش را دارید، انتخاب می‌کنید. 

موضوعات متنوعی در کوکو وجود دارد که می‌توان براساس آن‌ها، تولید محتوای شخصی‌سازی‌شده را انجام داد. براساس داده‌هایی که به کوکو می‌دهید، محتواهایی با سبک‌هایی متفاوت برای شما نوشته می‌شود که می‌توانید یکی از این محتواها را انتخاب و شخصی‌سازی کنید.

نحوه استفاده از دستیار هوش مصنوعی کوکو

کاربران این پلتفرم با کمک هوش مصنوعی، هدف خود را برای نوشتن متن تعیین می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند زبان نوشتاری متن، تعداد کلمات، لحن و سبک نوشتار را مشخص کنند.

CoCo، از دستیار هوش‌‌ مصنوعی خود رونمایی کرد 1

CoCo AI Assistant چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • محتوای شخصی‌سازی شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی، مقالات وبلاگ و کپی‌رایت‌های مختلف
  • تنظیم سبک نوشتاری خود متناسب با شخصیت برند
  • کمک به تولید هشتگ‌های اختصاصی و متناسب با هر پست
  • تعیین میزان خلاقیت
  • تعیین سطح محتوا با توجه به سطح مخاطب
  • تعیین تعداد کلمات

این پلتفرم، ماه گذشته قابلیت دیگری را به برنامه‌های خود اضافه کرده بود. پس از اضافه‌ شدن قابلیت اشتراک‌گذاری تجربیات همکاری با اینفلوئنسرها، حالا نوبت به دستیار هوش مصنوعی این پلتفرم رسیده است. قابلیت اشتراک‌گذاری تجربه به دیجیتال مارکترها کمک می‌کند تا اینفلوئنسرهایی که قصد همکاری با آن‌ها را دارند را بهتر بشناسند. کاربران CoCo برای استفاده از این قابلیت، به داشبورد خود رفته و نام اینفلوئنسر مورد نظرشان را جستجو می‌کنند. سپس وارد بخش Insight شده و در قسمت کامنت، نظرات خود را درباره تجربه همکاری با آن اینفلوئنسر می‌‌نویسند.

کاربران این پلتفرم، علاوه بر تحلیل عملکرد خود در شبکه‌های اجتماعی،‌ می‌توانند برای طراحی کمپین‌های محتوایی، اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات بنری و تبلیغات اینستاگرامی از CoCo استفاده کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات

شاریسکو
شاریسکو

سلام مرسی بابت مقاله خوبتون
با کمک این هوش مصنوعی میشه تولید محتوا انجام داد؟

علی علی
علی علی

سلام. ایرانی هستش این پلتفرم؟

    هادی مرادی
    هادی مرادی

    سلام بله

اسمارتک