پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیرعامل کوکاکولا: بازطراحی محصولات سنتی باعث افزایش فروش می‌شود

مهسا بهادری مهسا بهادری
30 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل کوکاکولا: بازطراحی محصولات سنتی باعث افزایش فروش می‌شود

جیمز کوینسی، مدیر عامل شرکت کوکاکولا می‌گوید: «ایجاد نوآوری در طراحی، بسته‌بندی یا در طعم یک محصول موجود دربازار می‌تواند به اندازه فروش یک محصول تازه تاثیرگذار باشد.

به گزارش marketingweek، جیمز کوینسی، که صاحب برندهایی از جمله فانتا، اسپرایت و همچنین کوکاکولا است، بسیار از رشد فروش و رشد محصولات از طریق نوآوری حمایت می‌کند.

او در ۳۰ آوریل و در جریان سود سه ماهه اول شرکت به سرمایه‌گذاران گفت: «مزیت رقابتی نباید صرفاً از طریق ارائه محصولات کاملاً جدید به دست بیاید. ما می‌دانیم که گاهی اوقات موفق‌ترین و ماندگارترین نوآوری‌ها، صرفاً با بهبود طعم نوشیدنی‌های موجود در بازار محقق می‌شود.»

بازسازی محصولات به مصرف‌کنندگان خدمت می‌کند

کوکاکولا سال گذشته طعم پرتقالی را برای فانتا ارائه کرد و کوینسی با اشاره به این ماجرا گفت: «این نوع بازسازی‌ها در محصولات موجود می‌تواند برای جذب مصرف‌کنندگان جدید خدمت کند، چرا که نوسازی نوشیدنی‌های موجود بخشی از استراتژی نوآوری کسب‌وکارها را تشکیل می‌دهد.

کوینسی گفت: «کوکولا تصمیم دارد تا برای برخی از محصولاتش، تعامل بیش‌تری با مصرف‌کنندگان برقرار کند.»

یک چهارم رشد کوکاکولا بخاط نوآوری در محصولات سنتی است

نوع دیگر نوآوری شاید شکل سنتی‌تری داشته باشد، که در آن محصولات جدیدی عرضه می‌شوند و به همین منظور کوینسی از همکاری کوکاکولا و جک دانیلز به عنوان یکی از این نمونه‌ها نام برد.

براساس آمار، شرکت کوکاکولا همواره حدود یک چهارم از رشد خود را از نوآوری‌هایی که کمی قبل‌تر به آن اشاره شده، به‌دست‌ آورده است.

او همچنین در پایان صحبت‌هایش گفت: «نکته اساسی در فروش محصولات این است که ما آنچه را که مصرف‌کنندگان می‌خواهند بخرند، می‌فروشیم. در واقع ماموریت و هدف ما این است که از طریق آنچه مصرف‌کنندگان تقاضا می‌کنند رشد کنیم.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی