پخش زنده بازی دونفره روی بیلبوردهای جدید کوکاکولا
به گزارش adsoftheworld، کوکاکولا از بیلبوردهای دیجیتال خود در میدان نیویورکتایمز رونمایی کرد. این بیلبوردها تجربه بازی روی صفحه نمایش بزرگ OOH (تبلیغات محیطی) را برای رهگذران فراهم میکند.
این بیلبوردها با هدف ایجاد لحظات سرگرمکننده و برای ایجاد تجربه و برقراری ارتباط با دیگران طراحی شده است.
کوکاکولا با الهام از بازیهای ویدئویی ورزشی و با استفاده از گرافیک دو بعدی و فناوریهای پیشرفته این بازی نوستالژیک را طراحی کرده تا تجربه خوبی برای رهگذران، بازیکنان و بینندگان رقم بزند. در این بازی دو بطری کوکاکولا قرار داده شده و شرکتکنندهها با حرکت دادن این بطریها نباید اجازه دهند که توپ گل شود و هرکسی که بتواند در این بازی ده امتیاز کسب کند برنده میشود.
این کمپین با عنوان «بیلبوردهای بازی کردنی» در ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ توسط توسط آژانسهای تبلیغاتی GRAY Dubai، Grey NY، و WPP برای برند کوکاکولا اجرا شد.