پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ورود کوکاکولا به دنیای مارول با بسته‌بندی‌ جدید

مهسا طاهری مهسا طاهری
29 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ورود کوکاکولا به دنیای مارول با بسته‌بندی‌ جدید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوکاکولا رونمایی از بسته‌بندی جدید خود طی کمپینی به دنیای مارول می‌رود. این برند اعلام کرده که با همکاری مارول، بسته‌بندی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. این بسته‌بندی‌ها شامل نوشیدنی‌های کوکاکولا و کوکاکولا زیرو است. بسته‌بندی‌های قابل اسکن کوکاکولا و کوکاکولا زیرو که بیش از ۳۰ قهرمان و شرور مارول را نشان می‌دهند، از طریق AR و اسکن آن زنده می‌شوند.

براساس مطالب منتشر شده در Marketing dive این کمپین شامل آگهی‌های تلویزیونی، تبلیغات دیجیتالی، جوایز و تجربه واقعیت افزوده است و همچنین در بیش از ۵۰ کشور جهان قابل دسترسی است. این همکاری توسط آژانس Gut با پشتیبانی از WPP Open X هدایت می‌شود. این همکاری بین دو برند با تاریخچه‌ای بیش از ۶۰ ساله نشان می‌دهد که حتی برندهای بزرگ CPG هم به دنبال ارتباط با مصرف‌کنندگان در فرهنگ پاپ هستند.

اسلام الدسوکی، رئیس استراتژی و محتوای خلاقانه کوکا گفت: «تعامل طولانی‌ مدت کوکاکولا با دیزنی، ما را به همکاری و رابطه‌ برای کشف ایده‌های خلاقانه و پیشرفت مستمر تشویق می‌کند و این احساس هیجان‌انگیزی را برای ما به وجود می‌آورد. این احساس نیز در یک تجربه جذاب و بی‌نظیر در اسکن و بازسازی شخصیت‌های مارول به وسیله AR ظاهر می‌شود.»

کولاکولا در بیانیه‌ای اظهار داشت: “این جدیدترین همکاری با مارول به ما امکان می‌دهد که از میراث و وابستگی هر دو برند استفاده کنیم تا تجربیات جدید و غیرمنتظره‌ای را به مشتریان ارائه دهیم.”

این تجربه انحصاری برای محصولات کوکاکولا و کوکاکولا زیرو و دارای بیش از ۳۰ کاراکتر در رنگ‌های قرمز، سفید و مشکی است. بسته‌بندی‌های قابل اسکن، هر شخصیت را به کمک AR بازسازی می‌کند. این کمپین همچنین شامل جوایزی است که از بلیط‌های سینما و یادگاری‌ها گرفته تا اشتراک Disney و تجربه‌های Disney Cruise را شامل می‌شود و در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، چین، ژاپن و آسیای سرقی اجرا خواهد شد و انواع کانال‌های سنتی و دیجیتال را در بر می‌گیرد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا طاهری
مهسا طاهری
نویسنده محتوا با 13 سال سابقه تدریس، عاشق چالش‌ و پیشرفت هستم. همیشه به دنبال یادگیری و به‌روز شدن در زمینه‌های مختلف برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌هایم هستم. از تجربه‌های تدریسم، ارزش آموزش و افزودن ارزش به زندگی دیگران را درک کرده‌ام. علاقه دارم تا با توانمندی در نوشتن، دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم و از این راه به موفقیت و تغییر مثبت در زندگی افراد کمک کنم.
نظرات

اسمارتک