دیجیکالا مهر: کمپین «لبخندی که تو دلیلشی» نوشتافزار ۱۵۰۰ کودک در مناطق کمبرخوردار را تامین میکند
دیجیکالا مهر، در راستای مسئولیت اجتماعی خود هر ساله در شروع فصل بازگشایی مدارس کمپینهای نیکوکاری را برگزار میکند.
این پلتفرم امسال طرح نیکوکاری «لبخندی که تو دلیلشی» را در همین راستا برگزار میکند. هدف این کمپین که در ادامهی طرح «بازگشت به مدرسه» اجرا میشود، تامین اقلام مورد نیاز کودکان مستعدی است که در مناطق کمبرخوردار زندگی میکنند و ممکن است زندگی تحصیلیشان با کمبود لوازم تحصیلی آسیب ببیند.
کودکان زیادی در سالهای اخیر با مشکلات اقتصادی مواجه شدهاند و به دلیل این مسئله، امکان خرید لوازم التحریر و برای شروع سال جدید را ندارند. به گفته روابطعمومی دیجیکالا مهر، مشارکت در تهیه این اقلام، میتواند برای رفع این دغدغه در کودکان مناطق کمبرخوردار تاثیرگذار باشد. در سال تحصیلی، کودکان با هربار استفاده از لوازم التحریر لحظه شادی را تجربه میکنند، و دلیل این شادی و لبخند، نیکوکارانی هستند که در این کمپین مشارکت کردند.
گفته میشود نیکوکاران از طریق دیجیکالا مهر میتوانند تنها با چند کلیک کالای مورد نیاز موسسههای نیکوکاری و سازمانهای مردم نهاد را تهیه کرده و به صورت رایگان به دستشان برسانند.
پلتفرم دیجیکالا مهر، با بیش از ۷۰ موسسه نیکوکاری و سازمان مردم نهاد در ۷ حوزه محیط زیست و حیوانات، خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، تحصیل و سوادآموزی، سالمت و درمان و… همکاری میکند.
همچنین روابطعمومی دیجیکالا مهر عنوان کرده که تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر از طریق این پلتفرم به موسسات نیکوکاری کالا اهدا کردهاند و مجموع مبلغ کالاهای اهدا شده آنها بیش از ۵ میلیارد تومان است.
این کمپین با همکاری موسسه بنیاد دانش، در جهت تامین لوازم التحریر کودکان ۶ منطقه کمبرخوردار ایران طراحی شده است. در این کمپین لیست لوازم التحریر مورد نیاز کودکان، در پلتفرم دیجیکالا مهر به نیکوکاران نمایش داده میشود و کاربر به دلخواه خود می تواند کالای مورد نظر را به کودکان کم برخوردار اهدا کند. لازم به ذکر است که موسسه بنیاد دانش از سال ۹۴ کار خود را آغاز کرده است. تمرکز این بنیاد بر حمایت از دانش آموزان با استعداد اما کم برخوردار در سراسر ایران است.
برای مشارکت در کمپین نیکوکاری لبخندی که تو دلیلشی به این صفحه مراجعه کنید.