پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیرعامل گروه آچاره: به عنوان بازوی بازاریابی در کنار بخش سنتی هستیم

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
12 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل گروه آچاره: به عنوان بازوی بازاریابی در کنار بخش سنتی هستیم

مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری این مجموعه گفت: «ما رقیب بخش سنتی نیستیم، بلکه بازوی بازاریابی بخش سنتی هستیم تا بتوانند کسب‌وکار خود را توسعه دهند.» او همچنین اعلام کرد که برای تمامی گروه‌های متخصص در آچاره کانال تبلیغاتی اختصاصی وجود دارد.

حامد تاج‌الدین، مدیرعامل گروه آچاره در نشست خبری این مجموعه که به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار دی‌ام‌ برد مبنی بر چالش‌های تبلیغاتی توضیح داد: «یکی ازچالش‌های ما شناسایی کانال‌هایی است که دسترسی ما را به متخصصین فراهم می‌کند. نکته‌ای که وجود داد این است که آچاره در ماهیت خود حالت سوپراپلیکیشنی داشته و انوع گروه‌های مختلف خدمات در آن حضور دارند. برای مثال کانال دسترسی به متخصص لاین اسباب‌کشی سخت‌تر و متفاوت‌تر از متخصص تعمیرات لوازم خانگی است.»

او همچنین ادامه داد: «ماحدود ۳۰۰ رسته سرویس داریم و به صورت کلی دارای شش گروه بزرگ هستیم. ما برای ارتباط با همه این گروه‌ها کانال‌های اختصاصی داریم. چراکه برای تبلیغات و ارتباط‌گیری با بعضی از این گروه‌ها سوشال‌ مدیا مناسب است. برای بعضی دیگر نیز کانال‌های محیطی (مثل مراکز خرید، مترو و…) جواب می‌دهد. گاهی نیز باید به سراغ دیتابیس‌ها برویم و اطلاعات موردنیازمان را از این راه تامین کنیم. همکاران ما در لاین‌های مختلف کسب‌وکار برای هرکدام از این رسته‌ها برنامه جداگانه تبلیغاتی دارند.»

«رقیب بخش سنتی نیستیم»

مدیرعامل گروه آچاره باور دارد، این پلتفرم بستری برای بازاریابی بخش سنتی است و رقابتی با این بخش ندارد. او در این‌باره گفت: «ما در آچاره با هیچ یک از گروه‌های سنتی به مشکل نخورده‌ایم، چراکه بستری برای کسب درآمد افراد در حوزه سنتی هستیم. هرکسی که بازار خود را از فضای سنتی به فضای آنلاین منتقل می‌کند، تنها از مزایای آچاره برای دسترسی به مشتریان بیشتر استفاده می‌کند.»

تاج‌الدین همچنین افزود: «باید بگویم ما رقابتی با بخش سنتی نداریم و به عنوان یک بازوی بازاریابی و مارکتینگ به بازار سنتی کمک می‌کنیم و ابزارهای تبلیغات را در اختیارشان قرار می‌دهیم. ضمن اینکه به آن‌ها برای توسعه کسب‌وکارشان مشاوره داده و برایشان محتوای آموزشی نیز تولید می‌کنیم.»

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی