پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کافه‌بازار به سرویس پخش ویدیو (VOD) و تبلیغ در ویدیو پایان داد!

زهرا محبی زهرا محبی
3 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کافه‌بازار به سرویس پخش ویدیو (VOD) و تبلیغ در ویدیو پایان داد!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

طبق خبری که امروز منتشر شد، کافه‌بازار قصد دارد فعالیت خود را در بخش ویدیویی بازار پایان دهد. فعالیت بخش ویدیو در کافه بازار از اواخر سال 97 آغاز شد و به گفته بازار، در این سه سال نیروهای متخصص این برنامه تمام تلاش خود را در گسترش و غنی‌سازی این بخش کرده‌اند.

در نتیجه این تلاش‌ها محصول ویدیویی بازار طرفداران خاص خود را پیدا کرد و حمایت بزرگی از سمت کاربران، سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری خود دید. این بستر هم‌اکنون دارای بیش از 5 میلیون کاربر ماهانه 32 میلیون دقیقه آمار تماشای روزانه است. بازار در این خبر اشاره کرده است که به رغم این رشد فوق‌العاده، مدیران و نیروهای بازار عقیده دارند فعالیت در بخش ویدیو نیازمند تمرکز ویژه‌ای است و می‌خواهند این تمرکز و توان تخصصی و توسعه‌ای خود را روی محور اصلی بازار یعنی «میزبانی برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی ایران» بگذارند.

با پایان کار کافه بازار در بخش ویدیویی، تمرکز این پلتفرم بیش از پیش روی ارائه خدمات و توسعه محصولات مرتبط به حوزه کاری بازار یعنی حوزه «برنامه و بازی» خواهد بود. این تغییر تا پایان آبان ماه رسمی خواهد شد و پس از آن، دیگر فعالیتی از بازار در بخش ویدیو نخواهیم دید.

کافه بازار

بخوانید  چرا دیجی‌کالا از کافه بازار حذف شد؟

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک