پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات

۳۳ درصد شرکت‌های تبلیغات محیطی در جهان از متریال‌های بازیافتی برای چاپ آگهی‌ها استفاده می‌کنند

هادی مرادی هادی مرادی
29 فروردین 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۳۳ درصد شرکت‌های تبلیغات محیطی در جهان از متریال‌های بازیافتی برای چاپ آگهی‌ها استفاده می‌کنند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در گزارشی که اخیراً شرکت Broadsign منتشر کرده داده‌هایی مبنی بر اهمیت بیش از پیش محیط زیست در تبلیغات محیطی از طرف شرکت‌های مجری این کمپین‌ها ارائه شده که حائز اهمیت است.

شرکت کانادایی broadsign که در زمینه راهکارهای جامع خرید، برنامه‌ریزی و مدیریت رسانه‌های محیطی فعالیت دارد، گزارشی را از طریق پرسشنامه که توسط شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغات محیطی در سراسر جهان تهیه شده منتشر کرده است. گزارش درباره وضعیت تبلیغات محیطی در جهان است.

کانون‌های تبلیغاتی برای حفظ محیط زیست گام برمی‌دارند

براساس این گزارش ۳۳ درصد کانون‌های تبلیغات محیطی در جهان به استفاده از کاغذ و Vinyl های بازیافتی روی آورده‌اند. ۴۸ درصد آن‌ها نیز پس از اتمام کمپین، یا مجددا از همان متریال استفاده (از طریق بازیافت) و یا آن‌ها را برای بازیافت اهدا می‌کنند. همچنین در این گزارش که در بخشی از آن به مهم شمردن توسعه پایدار از سوی شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات محیطی پرداخته، آمده است که ۵۶ درصد شرکت‌های تبلیغات محیطی دیجیتال نیز از LED های کم‌مصرف استفاده می‌کنند.

توسعه پایدار در سال ۲۰۲۴ از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت‌های تبلیغاتی در جهان به شمار می‌آید، به طوری که در بخشی از این گزارش آمده تبلیغ‌کنندگان رفته‌رفته به سمتی می‌روند که با صاحبان رسانه‌ای که شیوه‌های پایدارتری را اتخاذ کرده‌اند، کار کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
هادی مرادی
هادی مرادی
خوشحالم که دی ام برد رو دنبال می‌کنین!
نظرات

اسمارتک