پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

طبق اعلام گوگل، نوشته‌های Bold سئوی شما را بهبود می‌دهند!

زهرا محبی زهرا محبی
26 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طبق اعلام گوگل، نوشته‌های Bold سئوی شما را بهبود می‌دهند!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جان مولر در دورهمی سئویی این هفته کمپانی گوگل، به سوالات جدیدی در خصوص بهبود سئوی سایت پاسخ داد. یکی از این پاسخ‌ها، در رابطه با نوشته‌های برجسته (Bold) در سایت است. طبق آنچه مولر، وبمستر کمپانی گوگل می‌گوید، اینکه قسمت‌های مهم پاراگراف‌ها را در یک بلاگ‌پست بولد کنیم، سئوی صفحه را بهبود می‌دهد و کمک می‌کند که گوگل بهتر آن صفحه را بفهمد.

فردی در این دورهمی سئویی از مولر پرسید «آیا نوشته‌های بولدشده کمکی به سایت ما می‌کنند یا صرفا یک انتخاب زیبایی‌شناسانه و سلیقه‌ای هستند؟». مولر در پاسخ می‌گوید که متون بولد به طور قطع سئوی صفحه شما را بهبود می‌دهند هرچند که بافت محتوایی که در آن متن بولدشده داریم هم برای رسیدن به این بهبود اهمیت دارد. مولر اظهار می‌کند که زیاد این سوال را دریافت می‌کنند اما آن‌ها از سال‌ها پیش به کارکردهای سئویی و کمک‌کننده متون بولدشده اشاره کرده‌اند.

مولر در رابطه با عملکرد گوگل می‌گوید که خزنده‌های گوگل (Crawlers) به هنگام مشاهده کردن متن، به دنبال قسمت‌های برجسته یا موربی می‌گردند که نشانی از اهمیت ویژه را در خود دارند. به گفته مولر گوگل بدون این کمک‌ها هم می‌تواند متوجه شود کجای متن مهم‌تر است، اما یک نوشته یا قسمت بولدشده، فرآیند فهم اهمیت را برای گوگل سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

بخوانید  API و اکوسیستم دیجیتال | چطور APIها به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کنند؟
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات