پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین جدید اسنپ‌پی با بهره‌گیری از مدل جهانی BNPL: «از ساعت تا سرخ‌کن، الان بخر، بعدا پرداخت کن»

مهسا بهادری مهسا بهادری
13 خرداد 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین جدید اسنپ‌پی با بهره‌گیری از مدل جهانی BNPL: «از ساعت تا سرخ‌کن، الان بخر، بعدا پرداخت کن»
زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسنپ‌پی از کمپین جدید خود با مجموعه شعارهای «از ساعت تا سرخ‌کن، الان بخر، بعدا پرداخت کن!»، «از پیراهن تا هدفون، الان بخر، بعدا پرداخت کن!»، «از گوشی تا ادکلن، الان بخر، بعدا پرداخت کن!» رونمایی کرد. این کمپین در ادامه‌ کمپین قبلی اسنپ‌پی (خرید قسطی آخر سال) که روی عبارت «الان بخر، بعدا پرداخت کن!» تمرکز داشت، در حال اجرا است.

هدف از برگزاری این کمپین، یادآوری و جا انداختن عبارت «الان بخر، بعدا پرداخت کن» در ذهن مخاطبان اسنپ‌پی است. اسنپ‌پی در تبلیغات محیطی کمپین قبلی خود با استفاده از این شعار و با استفاده از تکنیک‌های مختلف انتقال پیام، سعی در حک ‌کردن این عبارت در ذهن مخاطبان داشت.

روابط عمومی این مجموعه پیرامون کمپین و خدمات اسنپ‌پی توضیح می‌دهد: «کمپین جدید سرویس اعتباری اسنپ با محوریت تنوع کالایی، بیش از ۱ میلیون کالا تا سقف ۹۰ درصد تخفیف را به کاربران اسنپ‌پی ارائه می‌دهد. در حال حاضر، کاربران اسنپ‌پی می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود از ساعت و گوشی و پیراهن تا سرخ‌کن و ادکلن و هدفون و… را با تخفیف‌های ویژه کمپین از طریق سرویس اعتباری اسنپ، بخرند و هزینه‌ آن را در چهار قسطِ بدون سود و کارمزد پرداخت کنند. کاربران می‌توانند در کمترین زمان و بدون نیاز به ارائه چک و سفته از خدمات سرویس اعتباری اسنپ برای خرید کالاهایی با تخفیف‌های ویژه و بدون نیاز به پرداخت سود و کارمزد استفاده کنند؛ کالاهایی که درحالت عادی خرید قسطی آن‌ها نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی از طرف خریداران است.»

چرا مدرن بودن و راحتی خرید اقساطی مهم است؟

به گزارش روابط عمومی اسنپ‌پی؛ امروزه مزایای اقتصادی استفاده از خدمات BNPL بر کسی پوشیده نیست. مدرن بودن و راحتی خرید، یکی از شاخصه‌های مهمی است که جای خالی آن در استفاده از خدمات اقساطی آنلاین به چشم می‌خورد. جمع‌آوری خدمات اقساطی در یک بستر آنلاین و ارائه آن به مخاطب، به‌تنهایی، برای او یک تجربه مدرن نمی‌سازد،‌ بلکه فقط شکل ارائه خدمات را تغییر می‌دهد.

کمپین جدید اسنپ‌پی با بهره‌گیری از مدل جهانی BNPL: «از ساعت تا سرخ‌کن، الان بخر، بعدا پرداخت کن» 1

یک کمپین که تا ۹۰درصد تخفیف دارد

در گزارش این کمپین می‌بینیم کاربران اسنپ‌پی می‌توانند از بیش از ۷۰۰ فروشگاه و برند خرید قسطی داشته باشند. کالاهایی که تنوع زیادی دارند و تا سقف ۹۰ درصد نیز از تخفیف خرید اقساطی برخوردارند. این تنوع کالایی از دیگر مزایای استفاده از خدمات اسنپ‌پی به حساب می‌آید که عملا فرآیند خرید اقساطی را بهینه کرده و از هزینه‌های جانبی خرید نظیر «صرف زمان» برای یافتن کالا می‌کاهد و با توجه به تخفیف‌های موجود روی کالاها به کاربران امکان خرید با قیمت مناسب را ارائه می‌کند.

خرید قسطی با اسنپ‌پی با اعتبار ۲۰ میلیون تومانی

سرویس اعتباری اسنپ یا «اسنپ‌پی» به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ مدل BNPL در ایران از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را شروع کرد و اولین محصول این شرکت در حوزه BNPL اعتبار ماهانه بود که در دی‌ماه همان سال برای اولین‌بار به کاربران ارائه شد. یکی دیگر از سرویس‌های این مجموعه با عنوان «اعتبار اقساطی» نیز از تیرماه ۱۴۰۱ به کاربران عرضه شد.

سرویس اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در حال حاضر دارای سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومان است. تاکنون این سرویس در دسترس بیش از ۱۲ میلیون کاربر قرار گرفته است.

کمپین جدید اسنپ‌پی با بهره‌گیری از مدل جهانی BNPL: «از ساعت تا سرخ‌کن، الان بخر، بعدا پرداخت کن» 2

سخن پایانی

اسنپ‌پی اعلام کرده تمامی کاربران اسنپ‌پی می‌توانند در این کمپین از تخفیف‌ها برای خرید کالاهای مورد نیازشان بهره‌مند شوند. برای استفاده از این سرویس باید از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ، وارد بخش سرویس اعتباری شوید و با پرداخت یک‌چهارم مبلغ، خرید قسطی خود را انجام دهید و یا اینجا کلیک کنید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره