پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار روابط عمومی

بررسی استراتژی حضور در نمایشگاه: گفتگو با مهران عباسی مدیر روابط عمومی بیت پین

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
4 اسفند 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بررسی استراتژی حضور در نمایشگاه: گفتگو با مهران عباسی مدیر روابط عمومی بیت پین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به بهانه همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

برندهای مختلف در طول فعالیت خود در انواع نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و یا از آنها دعوت می‌شوند تا به ارائه اطلاعات بپردازند. هر برند برای خود استراتژی برگزاری رویداد و مشارکت در رویدادها دارد و در تیم روابط عمومی یا مارکتینگ فردی را برای اینکار می‌گذارد.

برندها با چه هدفی در رویدادها حاضر می‌شوند؟ 

ابتدا لازم است تا نیم نگاهی خیلی گذار به رویدادهای برندها داشته باشیم. کافه بازار با رویداد پنجشنبه بازار و یا برگزاری الکام‌گیمز در کنار نمایشگاه الکامپ از اولین برندهایی بود که برگزاری رویداد را جدی گرفت ولی در ادامه آن را رها کرد. کافه بازار با برگزاری رویداد تبلیغات در بازار رنگ و بویی تخصصی به رویداد خود داد. ابرآروان با رویداد سوار بر ابرها اتفاقات محصولی و برندی را با سایرین مرور می‌کند که در سال‌های اخیر واکنشهای مختلفی دریافت کرده است. اسنپ با برگزاری رویداد برای گزارش سال خود تلاش کرده تا به ارائه اطلاعات بپردازد. بعضی از این رویدادها کاملا خصوصی و بعضی دیگر شرکت در نمایشگاه‌ها و همایش‌های سالانه است. 

پیدا کردن دلیل حضور بیت پین در نمایشگاه 

در یکم و دوم اسفند نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت بعداز سه سال تاخیر به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار می‌شود اما این بار این همایش چند مهمان جدید داشت که در دوره‌های قبلی در این نمایشگاه حضور نداشتند. استارت‌آپ‌های فین‌تک و رمزارزی عضو جدید این همایش بودند؛ نوبیتکس و بیت‌پین به نیابت از اکس‌چنج‌های ایرانی و جیبیت به نیابت از پرداخت‌یاری‌ها در این نمایشگاه حضور داشتند. شاید بتوان توجه حضور صرافی‌های رمزارزی را در میان نمایشگاهی مملو از بانک‌های رسمی را نشانی از پایان فضای خاکستری قانون‌گذاری برای کریپتوکارنسی در ایران دانست. 

مهران عباسی، مدیر روابط عمومی بیت‌پین  در‌ پاسخ به این سوال دی‌ام‌برد که با توجه به برگزاری رویداد بیت‌پین میت، این مجموعه چه نیازی را به حضور در این نمایشگاه و در میان جامعه مخاطب خود احساس کرده است و آیا فضای بانکی کشور می‌تواند مخاطببیت‌پین باشد، می‌گوید:‌ «این همایش، اولین نمایشگاه نظام‌های پرداخت است که رمزارزی‌ها در آن حضور دارند و به نظر می‌رسد که رگولاتوری به این نتیجه رسیده است که باید این حوزه را جدی‌تر بگیرد؛ حضور در این فضا به ما کمک می‌کند که ما به حاکمیت آموزش بدهیم و یا با آنها گفتگو کنیم تا مشکلی برای کاربران به وجود نیاورند؛ چرا که برخی از اتفاقاتی در حوزه‌های ما رخ می‌دهد،‌ ناشی از اینجاست که هیچ شناختی از نوع فعالیت ما ندارند.باید برای حقوق کاربر همیشه گفتگو کنیم.  هدف ما این است که ما فعالیت‌مان بیشتر شناخته شود و بدانند که ما سابقه‌ای از فعالیت در این حوزه‌ داریم و نسبت به حساسیت‌ها نیز آگاهیم.»

 دی ام برد در راستای گسترش خدمات خود به برندهای مختلف  از این پس با حضور در نمایشگاه با متخصصان فضای بازاریابی گفتگو می‌کند و نظرات آنها را در موارد مختلف جویا می‌شود. 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک