پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جایگاه تبلیغاتی جدید یکتانت با نام «بیلبورد دیجیتال» با هدف Brand Awareness رونمایی شد

مهسا بهادری مهسا بهادری
5 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جایگاه تبلیغاتی جدید یکتانت با نام «بیلبورد دیجیتال» با هدف Brand Awareness رونمایی شد

در بهمن سال گذشته، دی‌ام برد گزارشی در خصوص پایین بودن سهم تبلیغات دیجیتال از بودجه کمپین‌های ۳۶۰ کسب‌وکارها منتشر کرد و به بررسی عوامل موثر در این موضوع از نگاه متخصصان مختلف پرداخت. از جمله مواردی که به آن‌ها اشاره شده بود، نیاز به ارتقای ابزارهای دیجیتال‌مارکتینگ برای استفاده بیشتر کسب‌وکارها بود. حالا یکتانت عنوان کرده که برای پاسخ به این نیاز صاحبان کسب‌وکار (که پیش از این کمتر در فضای دیجیتال فعال بودند)، به تازگی، ابزار تازه‌ای برای بهبود Brand Awareness معرفی کرده و برای معرفی این محصول کمپین‌های مرتبط با آگاهی از برند را در برخی از رسانه‌ها اجرا کرده است. 

یکی از ویژگی‌های این نوع از تبلیغات، ایجاد یک جایگاه کاملا تعاملی و با گیمیفیکیشن خاص است که تنها در رسانه‌های پرمخاطب و معتبر قابلیت اجرایی شدن دارد. در واقع این جایگاه تبلیغ بنری، شکل و شمایل متفاوتی نسبت به عمده بنرهای تبلیغاتی حال حاضر سایت‌های ایرانی دارد. این بنر بصورت استیکی و خارج از ابعاد مستطیلی همیشگی نمایش داده می‌شود و گویا فقط به برندها ارائه می‌شود. در این نوع از کمپین‌ها در راستای توجه بیشتر مخاطب به محتوا، فضای تبلیغاتی به طور کامل به یک برند اختصاص داده می‌شود.

 

 

مهدی فروغی، مدیرعامل یکتانت، درباره این کمپین و در خصوص راهکار جدیدشان پیرامون پاسخ دادن به نیاز افزایش آگاهی از برند کسب‌وکارها گفت: «یکتانت همواره در زمینه بهبود نتیجه دادن به مشتریان پیشرو و نوآور بوده و هم‌اکنون در حال توسعه محصولات جدیدی برای خلق Brand Awareness بیشتر برای مشتریان خود است.»

وی افزود: «تاکنون در یکتانت تلاش‌هایی برای برطرف کردن نیاز برند‌ها و مشتریان بزرگی که به دنبال افزایش آگاهی از برندشان در سطح گسترده هستند، انجام شده است و معتقدیم فضای دیجیتال پتانسیل بالقوه‌ای برای پاسخ به این نیاز دارد. به همین خاطر یکتانت در تعامل با رسانه «خبر فوری» و برند «جی‌پلاس» برای نخستین‌بار از این نوع از تبلیغات رونمایی کرد و در ادامه نیز قصد داریم بیلبوردهای دیجیتال بیشتری را در رسانه‌های منتخب دیگر برای برندهای نام آشنای ایرانی اکران کنیم.» 

جایگاه تبلیغاتی جدید یکتانت با نام «بیلبورد دیجیتال» با هدف Brand Awareness رونمایی شد 1

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی