پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لایوکامرس دیجی‌کالا رسماً آغاز به‌کار کرد؛ «ببین و بخر»، جدیدترین تجربه خرید آنلاین

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
18 دی 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لایوکامرس دیجی‌کالا رسماً آغاز به‌کار کرد؛ «ببین و بخر»، جدیدترین تجربه خرید آنلاین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیجی‌کالا به تازگی از جدیدترین روش فروش آنلاین خود با نام «ببین و بخر» رونمایی کرده است. روشی که در جهان به آن لایو کامرس می‌گویند و از طریق آن کاربران می‌توانند با کمک ویدیوها و لایوهای منتشر شده در وب‌سایت دیجی‌کالا و تعامل با فروشندگان و کارشناسان، با آگاهی بیشتر کالای موردنظر خود را انتخاب کنند.

دیجی‌کالا اعلام کرده کاربران و خریداران این پلتفرم از این پس در وبسایت آن به بخش جدیدی تحت عنوان «ببین و بخر!» دسترسی دارند که در بالاترین قسمت از صفحه اصلی وب‌سایت دیجی‌کالا قرار گرفته و بوسیله محتواهای ویدیویی و پخش زنده فروش کالا می‌توانند تجربه‌ جدیدی از خرید را در دیجی‌کالا تجربه کنند.

روابط عمومی این پلتفرم درباره این امکان جدید می‌گوید: «روشی که بر تِرندهای جهانی فروش از طریق محتواهای ویدیویی (Video Shopping) و فروش از طریق ارتباط زنده (Live Commerce) سوار شده و تعامل کاربران با فروشندگان و کارشناسان را افزایش می‌دهد. این بخش به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید، اطمینان بیشتری از انتخاب خود به دست بیاورند. یکی از اصلی‌ترین دلایل ترند شدن جهانی این دو روش فروش، علاقه‌ کاربران نسل Z به محتواهای ویدیویی و ارتباط و تعامل بیشتر در فضاهای مجازی است و توسعه‌ این امکانات و خلق تجربه‌های خرید این‌چنینی می‌تواند ارتباط بین کاربران نسل Z و برند دیجی‌کالا را قوی‌تر کند.»

لایوکامرس دیجی‌کالا رسماً آغاز به‌کار کرد؛ «ببین و بخر»، جدیدترین تجربه خرید آنلاین 1

همچنین درباره این امکان جدید گفته می‌شود علاوه بر کاربران و خریداران، برندها و فروشندگان همکار با دیجی‌کالا نیز می‌توانند از این روش جدید فروش بهره‌مند شوند و کمپین‌های معرفی و فروش کالاهای خود را با کمک ویدیوها و لایوهای منتشر شده در بخش «ببین و بخر!» به کاربران ارائه دهند و با استفاده از تعامل شکل گرفته در این بخش، ارتباط نزدیک‌تری با خریداران خود داشته باشند.

بر اساس گزارشی که دیجی‌کالا به دی‌ام برد داده است، «ببین و بخر» توسط تیم مگنت، در راستای استراتژِی بازاریابی محتوایی دیجی‌کالا (Content Marketing)، توسعه یافته است. پلتفرم مگنت فعالیت رسمی خود را فروردین ۱۴۰۰ و به عنوان بخشی از اپلیکیشن دیجی‌کالا آغاز کرد و اکنون ردپای فعالیت‌های آن را در بخش‌های مختلفی از وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توان دید که بخش «ببین و بخر» به عنوان اولین نشانه‌های این فعالیت‌ها شناخته می‌شود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک