سنجاب
اخبار
بازرگام درباره کمپین جدیدش می‌گوید:

«در کمپین ”قیمت‌ها شکست” سایر رقبا را به چالش کشیدیم»

مرجان عبدی مرجان عبدی
9 دی 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
«در کمپین ”قیمت‌ها شکست” سایر رقبا را به چالش کشیدیم»

این روزها در خیابان‌های تهران بیلبوردهای بازرگام در حال اکران است. در تصویر این بیلبوردها، دیواری شکسته شده و تکه‌های آن شامل لوگوهای سایر رقبا بر زمین افتاده است. بازرگام در گزارشی که به دی‌ام برد داده عنوان کرده «این پیام نمادی از پیروزی بازرگام در جنگ قیمت‌هاست؛ بازرگام قیمت‌ها را شکست و رقبا را به چالش کشید.»

«در کمپین ''قیمت‌ها شکست" سایر رقبا را به چالش کشیدیم» 1

تیم مارکتینگ این مجموعه در گزارش خود به دی‌ام برد با اشاره به شعار کمپین “قیمت‌ها شکسته شد” درباره کمپین توضیح می‌دهد: «این شعار نه یک ادعای تبلیغاتی، بلکه وعده‌ای عملی است که بازرگام به مشتریان خود داده است. بیلبوردهایی که در نقاط مختلف تهران نصب شده‌اند، یک پیام محکم را به رقبا مخابره می‌کنند: بازرگام با ارائه قیمت‌های واقعی، عملکرد بی‌نقص و شفافیت در خدمات، از سد تمام محدودیت‌ها و موانع گذشته است برای رفاه و معیشت مردم.
بیلبوردهای دیوارشکسته قیمت در سایت بازرگام، نمایشی جسورانه از تغییر قواعد بازی در بازار سوپرمارکت‌های آنلاین هستند. بازرگام نشان داده که نه تنها به مشتریان خود وفادار است، بلکه از ایجاد فضایی رقابتی برای ارتقای خدمات نیز استقبال می‌کند. این حرکت بزرگ، پیام روشنی به همه است: با بازرگام، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نیست.»

«در کمپین ''قیمت‌ها شکست" سایر رقبا را به چالش کشیدیم» 2

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو