پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

وبسایت تبلیغات بازار راه‌اندازی شد!

مرجان عبدی مرجان عبدی
20 بهمن 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وبسایت تبلیغات بازار راه‌اندازی شد!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وبسایت تبلیغات بازار با هدف تهیه محتوای دست اول در حوزه تبلیغات برای مخاطبان تبلیغات برنامه و بازی موبایلی راه‌اندازی شد. علاقه‌مندان تبلیغات برنامه و بازی موبایلی می‌توانند با بهره‌مندی از محتوای وبسایت تبلیغات بازار، از سرویس‌های تبلیغاتی بازار و سایر سرویس‌های تبلیغاتی نتایج بهینه بگیرند.

سایت تبلیغات بازار شامل سه بخش آکادمی، وبلاگ و سوالات متداول می‌شود.
بخش آکادمی محتوای آموزشی سه محصول تبلیغات در بازار یعنی تبلیغات هوشمند، تبلیغات جستجو و تبلیغات گشت‌وگذار را ارائه می‌دهیم.
وبلاگ تبلیغات بازار حاوی سه دسته‌بندی اخبار، داستان موفقیت و تبلیغات موبایل است.
سوالات متداول پرسش و پاسخ پرتکرار مربوط به سه محصول تبلیغاتی بازار ارائه می‌شود. علاوه‌براین با ثبت درخواست مشاوره در سایت تبلیغات بازار می‌توانید با کارشناسان تبلیغات در بازار جلسه آموزشی استفاده از محصولات داشته باشید.

در دسته‌بندی اخبار از بخش وبلاگ تبلیغات بازار اخبار مربوط به تبلیغات ایران و جهان را اطلاع‌رسانی می‌کنیم و در دسته‌بندی داستان موفقیت به معرفی داستان موفقیت محصولاتی که از تبلیغات اپل و بازار استفاده کرده‌اند می‌پردازیم. در دسته‌بندی تبلیغات موبایلی تحقیقات داده‌محور مربوط به تبلیغات موبایلی با هدف آموزش تکنولوژی‌های نوین تبلیغاتی را منتشر می‌کنیم.

حدیث اسدی مدیر پروژه وبسایت تبلیغات بازار در آغاز به کار این وبسایت گفت: «وبسایت تبلیغات بازار با دو هدف وجود مرجع کامل، به‌روز و دسترس‌پذیر آموزش محصولات تبلیغات در بازار، و اخبار و آموزش‌های مربوط به جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه تبلیغات برنامه و بازی موبایلی راه‌اندازی شد. تلاش ما در راستای ارائه اخبار و مفاهیم به‌روز تبلیغاتی است و امیدواریم محتوای وبسایت تبلیغات بازار سبب تجربه دقیق‌تر و نتیجه بهینه‌تر توسعه‌دهندگان از کمپین‌های تبلیغاتی شود.»

مخاطبان سایت تبلیغات بازار می‌توانند با ثبت ایمیل خود در بخش خبرنامه، از جدیدترین اخبار و آموزش‌های تبلیغات بازار باخبر شوند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این سایت مراحعه کنید.

بخوانید  هشتمین رویداد تخصصی DM talk اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود!

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک