پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری

هشتمین رویداد تخصصی DM talk اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود!

زهرا محبی زهرا محبی
20 فروردین 1401
زمان مطالعه: 6 دقیقه
هشتمین رویداد تخصصی DM talk اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود!
زمان مطالعه: 5 دقیقه

در حالی که در میانه دی‌ماه ۱۴۰۰ به سر می‌بریم، ثبت نام زودهنگام هشتمین رویداد تخصصی DM talk آغاز شده است. این رویداد یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تخصصی حوزه بازاریابی در ایران است که در سال ۹۷ متولد شد.

حالا در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ به هشتمین رویداد DM talk نزدیک می‌شویم. رویداد DM talk 8 طی روزهای ۵ و ۶ اسفند به صورت هیبرید (تلفیقی از حضوری و آنلاین) برگزار می‌شود و حالا جامعه شرکت‌کنندگان آن از همیشه بزرگ‌تر است. این رویداد توسط دی‌ام برد برگزار و هدایت می‌شود.

مخاطبین رویدادهای DM talk چه کسانی هستند؟

مخاطبین اصلی DM talk طیف وسیعی از مارکترها از جمله مدیران بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، کارشناسان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین، و علاقه‌مندان و دانشجویان رشته‌های مدیریت، کسب‌وکار و بازاریابی هستند.

تاریخچه‌ای از DM talk

چهار رویداد ابتدایی DM talk با فاصله‌های سه ماهه در سال ۹۷ برگزار شدند. این رویدادها در مجموع اجتماعی حدودا ۵۵۰ نفره از برترین متخصصین و مدیران حوزه بازاریابی و بازاریابی دیجیتال به عنوان مدعو و شرکت‌کننده در خود داشتند. از آنجا که این رویدادها با هدف اجتماع‌سازی، انتقال تجربیات و چالش‌های حوزه و همچنین، برگزاری مباحث تخصصی درباره مسائل روز بازاریابی و بازاریابی دیجیتال برگزار می‌شد، به سال ۱۳۹۸ هم راه یافتند.

DM talk 5

رویداد پنجم و ششم باشکوه‌تر و پربارتر از چهار رویداد قبلی در تیر و آذر ۹۸ برگزار شدند. رویداد ششم جمعیت بی‌سابقه ۸۰۰ نفری را در خود داشت که ما را برای ادامه راه مصمم‌تر کرد.

DM talk 6

با وجود اینکه در سال ۹۹ درگیری‌های کرونا اجازه برگزاری رویداد حضوری را نمی‌داد، اما رویداد هفتم با قوتی حتی بیشتر از پیش به صورت آنلاین و با ۲۰۰۰ شرکت‌کننده (آنلاین) برگزار شد. استقبال گسترده افراد از این رویداد آنلاین، ما را به ادامه راه دلگرم کرد.

DM talk 7

DM talk 7

جزئیات DM talk 8

رویداد DM talk 8 تلاش همه‌جانبه‌‌ای برای ادامه دادن این مسیر است. این رویداد هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در ۵ و ۶ اسفند برگزار می‌شود. همین حالا می‌توانید به شکل دلخواه خود در این رویداد ثبت نام و شرکت کنید. محل برگزاری حضوری این رویداد دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع در بلوار کشاورز است. این رویداد را به صورت آنلاین نیز از پلتفرم لحظه‌نگار نیز پخش می‌شود که می‌توانید ثبت‌نام کنید.

دی‌ام تاک هشت با موضوع «رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ» طی ۲ روز برگزار خواهد شد و شامل بخش ارائه‌ها از مدیران بازاریابی کسب‌وکارهای بزرگ ایران و همچنین پنل‌های گفت‌وگو خواهد بود.

ارائه‌ها در DM talk 8

ارائه‌ها در این دو روز توسط مدیران دپارتمان‌های مختلف در کسب‌وکارهای بزرگ کشور برگزار می‌شود.

DM talk 8

ارائه‌دهندگان DM talk 8

DM talk 8

ارائه‌دهندگان DM talk 8

ارائه‌ها توسط علی رسولی CMO «دیوار»، احسان مهدی‌زاده CMO «والکس»، امیر سمیعی CMO «تپسی»، مهدی حبیبی CMO «اسنپ‌فود»، الهام وحیدی‌نیا CMO «ایران‌تلنت»، آرش خسرویان مدیر بازاریابی «علی‌بابا»، فرهاد نخعی CMO «سن‌ایچ»، عطیه نوری مدیر روابط عمومی گروه «اسنپ»، فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی «فورمایند»، پیمان خلیلی مدیر سئو «باسلام»، کوروش عباسی مدیر ارشد برند و ارتباطات شرکت ارتباط فردا و مدیر باشگاه مشتریان بانک آینده و عادل طالبی، دیر نشر «برآیند» ناشر کتب کسب‌وکارهای دیجیتال مارکتینگ برگزار خواهد شد.

پنل گفت‌وگو در DM talk 8

پنل گفت‌وگو نیز با شرکت مدیران عامل و پایه‌گذاران مختلف کسب‌وکارهای مهم ایران برگزار و هدایت خواهد شد.

DM talk 8

پنلیست‌های DM talk 8

در پنل گفت‌وگوی اول پیرامون آینده تبلیغات دیجیتال در ایران و جهان از تجربیات و سخنان مدیران عامل رهبران تبلیغات دیجیتال ایران یعنی احمدعلی فرهودی مدیرعامل «صباسل (دیما)»، سبحان فروغی هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل «تپسل»، سینا مومنی مدیرعامل «یکتانت»، محمد ولی‌پور معاون تجاری صباایده (صباویژن، آپارات و فیلیمو) را می‌شنویم.

در روز دوم نیز در پنلی با صادق محسن‌نیا مدیر ارشد پرفورمنس مارکتینگ «دیجی‌کالا»، شهاب شیرین مدیر پرفورمنس مارکتینگ «ازکی» و راضیه تجاری مدیر دیجیتال مارکتینگ «اسنپ‌تریپ» پیرامون موضوع «آخرین تکنیک‌های پرفورمنس مارکتینگ که جواب می‌دهند!» همراه خواهیم شد.

حامیان DM talk 8

حامیان این رویداد تخصصی شامل شرکت‌ها و کسب‌وکارهای ذیل هستند.

DM talk 8

اسپانسرهای DM talk 8

حامیان اصلی رویداد را پلتفرم تبلیغات آنلاین «یکتانت»، سرویس ایمیل مارکتینگ «پاکت»، سرویس تحلیل رفتار کاربران سایت «وب‌متریک»، آژانس تبلیغات دیجیتال «دیما»، شرکت «اسمارتک این‌تِرَک»، پلتفرم تحلیل داده «سکان»، آکادمی «منظم» و سایت «جت‌سئو» تشکیل می‌دهند.

رویداد DM talk 8 با اجرای مهدیه احمدی مدیر محصول «دیوار» در روز 5 و 6 اسفند برگزار خواهد شد.

توجه: نکات مهم ثبت نام

اگر قصد ثبت نام (چه به صورت حضوری و چه آنلاین) در رویداد را دارید، می‌توانید از اینجا اقدام کنید. توجه داشته باشید که بلیط‌های شرکت حضوری در رویداد به دلیل ظرفیت سالن دانشگاه علوم پزشکی و رعایت پروتکل‌ها، محدود است و اگر قصد شرکت حضوری در رویداد را دارید، آن را به روزهای آتی موکول نکنید. در سایت فوق بلیط‌های زودهنگام را ملاحظه می‌کنید که این نوع از بلیط نیز تعداد محدودی دارد و در صورت تمایل، حتما همین حالا اقدام به خرید کنید؛ چرا که متاسفانه بعد از اتمام بلیط‌، امکان افزایش بلیط و ظرفیت وجود ندارد.

همچنین، اگر در خرید بلیط نیاز به کمک داشتید یا می‌خواهید سوالات خود را در رابطه با حامی‌گری رویداد مطرح کنید، می‌توانید به پیج اینستاگرام دی‌ام برد یا اکانت ادمین تلگرام دی‌ام برد به آیدی DMboard_admin پیام دهید یا با شماره‌های 02128423073، 09127354815 یا 09148872757 تماس بگیرید.

 چرا باید در این رویداد شرکت کرد؟

اگر در حوزه مارکتینگ یا دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید یا به ورود به این حوزه‌ها علاقه‌مندید، این فرصت را از خودتان دریغ نکنید.

  • این رویداد، اجتماعی از متخصصان باتجربه و کاردانِ بزرگ‌ترین و موفق‌ترین کسب‌وکارهای ایرانی همچون دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی، آپارات و علی‌بابا را در خود دارد که هر کدام تجارب نابی برای به اشتراک گذاشتن دارند.
  • با خرید بلیط حضوری یا آنلاین، ویدیوی رویداد نیز به شما داده خواهد شد تا بتوانید بعد از رویداد هم به این محتوای ارزنده دسترسی داشته باشید.
  •  این رویداد بزرگ‌ترین گردهمایی مارکترهای ایرانی محسوب می‌شود. امکان شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات نه فقط در صورت شرکت کردن به صورت حضوری، بلکه برای شرکت‌کنندگان آنلاین نیز راه‌های آن اندیشیده و فراهم شده است. 
  • به لطف حمایت مالی حامیان اصلی رویداد (یکتانت، دیما، سکان، وب‌متریک، اسمارتک این‌ترک و جت‌سئو و آکادمی منظم) بلیط رویداد قیمتی بسیار پایین‌تر از ارزش اصلی آن دارد تا نفرات بیشتری بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
  • تمامی شرکت‌کنندگان، پس از رویداد یک کد تخفیف ۱۰۰ درصدی برای خرید ویدیوی تمامی وبینارهای دی‌ام برد (۲۴ وبینار آموزشی) دریافت خواهند کرد!
  • این رویداد در دو روز از ساعت ۹ الی ۱۸ برگزار می‌شود که از لحاظ حجم محتوای ارائه‌شده کم‌نظیر است.

منتظر شما هستیم!

«در صورت داشتن هرگونه سوال یا تمایل به حامی شدن از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

  •  با شماره‌های 02128423073 و 09127354815  تماس بگیرید.
  • به پیج اینستاگرام دی‌ام برد پیام دهید.
  • به اکانت ادمین تلگرام دی‌ام برد به آیدی DMboard_admin پیام دهید.
بخوانید  گزارش تصویری برنامه زنده مشترک دی‌ام‌ برد و سکان (قسمت دوم)

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک