پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مهدی خانی مدیر ارشد فروش کافه‌بازار: بزودی با یکتانت و دارت برای تبلیغات در کافه‌بازار وارد همکاری می‌شویم

الهه صالحی الهه صالحی
19 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مهدی خانی مدیر ارشد فروش کافه‌بازار: بزودی با یکتانت و دارت برای تبلیغات در کافه‌بازار وارد همکاری می‌شویم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیر ارشد فروش بازار در حاشیه رویداد موضوعی پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندیگ که توسط دی‌ام برد برگزار شد از برنامه‌ها و اقدامات بازار در سال جاری گفت. به گفته خانی، بازار در تلاش است تا ظرفیت بیشتری را به توسعه دهنده‌ها ارائه کرده و ارتباط آنها را با بخش فروش B2B  تسهیل کند.

به گزارش دی‌ام برد، مهدی خانی مدیر ارشد فروش بازار با اشاره به اینکه یکی از استراتژی‌های سال جاری بازار در بخش B2B و ارائه خدمات سرویس تبلیغات به توسعه دهنده‌ها ارائه ظرفیت بیشتر به آنهاست، گفت: «با توجه به ریسک‌هایی مانند فیلترینگ و حذف برنامه‌ها که در سمت پلی‌استور وجود دارد، مسئولیت ما در حال افزایش است. ما از این اتفاق خوشحال نیستیم اما کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که روی سرویس‌های بازار با تمرکز بیشتری کار کنیم و درواقع به سمتی حرکت می‌کنیم که وقتی کاربر در بازار جست‌وجویی انجام می‌دهد، اپلیکشنی که کاربران بیشتری را جذب می‌کند به او نمایش بدهیم.»

افزایش تاچ‌پوینت‌ها با توسعه‌دهندگان

او ادامه داد: «در حال حاضر سرویس تبلیغات هوشمند ما مورد اقبال بسیاری از مارکترها قرار گرفته است و توصیه می‌کنم هرکسی که قصد استفاده از سرویس ادز بازار را دارد، این روش را به روش‌هایی که از آنها استفاده می‌کند، اضافه کند. اقدام دیگر ما برای سال جاری بیشتر کردن تاچ پوینت‌ها با توسعه دهنده‌ها است تا راحت‌تر بتوانند مارا پیدا کنند. قبلا اینطور بود که بسیاری از توسعه دهنده‌ها  به سختی می‌توانستند با بخش فروش B2B بازار ارتباط برقرار کنند اما اما الان فعالیت‌های ارتباطی ما خیلی بیشتر شده است و ساده‌تر می‌توانند به ما دسترسی پیدا کنند.»

گسترش شرکای تجاری در بخش تبلیغات

خانی در رابطه با اقدامات آینده بازار نیز گفت: «یکی دیگر از اقداماتی که امسال حتما آن را انجام می‌دهیم، افزایش شرکای تجاری در بخش تبلیغات است. ما سال گذشته با دو مجموعه تپسل و دیما کار می‌کردیم اما امسال احتمالا با سرویس ادیوری یکتانت و دارت نیز فعالیت خواهیم کرد. البته این موضوع هنوز به قطعیت نرسیده است.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات