پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات

نیازمند جشنواره بین‌المللی تبلیغات در کنار جشنواره بین‌المللی فجر هستیم؛ گفت‌وگو با سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
15 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نیازمند جشنواره بین‌المللی تبلیغات در کنار جشنواره بین‌المللی فجر هستیم؛ گفت‌وگو با سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی در روز دوشنبه، دوم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. در حاشیه این جشنواره، دی‌ام برد با سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات گفت‌وگویی داشته است.

در کنار این جشنواره، فضای نمایشگاهی‌ای نیز برای فعالین حوزه تبلیغات تلویزیونی در نظر گرفته شده بود که به ارائه محصولات و خدمات جدید بپردازند. مجموعه مات نیز یکی از حاضرین در این نمایشگاه و جشنواره بود.

سهام‌الدین بهرامی، مدیرعامل هلدینگ مات در پاسخ به سؤال دی‌ام برد در خصوص چرایی شرکت در این جشنواره گفت: «در گام نخست به رسانه شما تبریک می‌گویم؛ چراکه در این مدت که شما فعالیت کرده‌اید، در جای درستی از صنعت تبلیغات قرار گرفته‌اید و ورای جهت‌گیری‌ها، ماهیت اصلی رسانه را پیاده‌سازی می‌کنید. حضور مجموعه‌هایی چون شما در صنعت تبلیغات، رونق‌زا و کارساز بوده است و به صنعت کمک می‌کند. حضور ما در این جشنواره به دلیل اینکه یکی از بازیگران این حوزه هستیم قطعی بوده است. این جشنواره که سالیان سال جای خالی آن احساس می‌شد، با همت بازرگانی سازمان صداوسیما برگزار شد. نکته مهمی که وجود دارد این است که این جشنواره خیلی دیر برگزار شده است. پیش از این درخواست‌های زیادی به سمت ما آمده بوده که چنین جشنواره‌ای را برگزار کنیم؛ اما به دلیل اینکه فعال این حوزه هستیم، خودمان را اصلح نمی‌دانستیم. حتی حضور فعالین اقتصادی این صنعت به‌عنوان اسپانسر نیز در چنین جشنواره‌هایی مناسب نیست و سبب جهت‌گیری می‌شود. این جشنواره باید توسط مجموعه‌ای که خارج از این چرخه قرار دارد برگزار می‌شد؛ همانند بازرگانی سازمان صداوسیما.»

مدیرعامل هلدینگ مات در ادامه بر لزوم ایجاد یک جشنواره تبلیغاتی بین‌المللی تاکید کرد و در‌این‌خصوص عنوان کرد: «ایده بزرگی که به‌دنبال تحقق آن هستیم این است که در کنار جشنواره بین‌المللی فجر، جشنواره تبلیغات داشته باشیم. پیشنهاد این جشنواره را به وزیر محترم ارشاد داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم که آمادگی برگزاری آن را با استانداردهای بین‌المللی داریم. این جشنواره می‌تواند به‌صورت ۳۶۰ درجه، دستاوردهای یک آژانس تبلیغاتی را مورد سنجش قرار دهد و علاوه بر سنجش صرفا خروجی‌های پروژه‌های تبلیغاتی، تاثیرات اقتصادی آن را نیز مورد بررسی قرار داد؛ همانند اتفاقاتی که در جشنواره کن و جشنواره‌های بزرگ دیگر رخ می‌دهد.

بهرامی در آخر درباره مزایای چنین جشنواره‌هایی برای صنعت تبلیغات گفت: «اما این جشنواره را به فال نیک می‌گیریم؛ چراکه هر جشنواره‌ای که در هر صنعتی برگزار می‌شود به ایجاد هم‌افزایی میان فعالین، رشد و ارائه محصولات جدید کمک می‌کند. امیدواریم که این جشنواره در سال‌های بعد نیز استمرار داشته باشد.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک