پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همه چیز درباره سرویس درآمدزایی کاربران آپارات

مرجان عبدی مرجان عبدی
4 مرداد 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه چیز درباره سرویس درآمدزایی کاربران آپارات
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارات که یک سرویس اشتراک ویدیویی است برای کاربران و تولید‌کنندگان محتوا در این پلتفرم امکانی در نظر گرفته است تا بتوانند با رعایت برخی شرایط و قوانین شریک آپارات شوند و به ازای هر تبلیغ که در ویدیوهایشان نمایش داده می‌شود درآمدزایی داشته باشند.

طبق گفته این پلتفرم، آپارات برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا، سود حاصل از نمایش تبلیغات در ویدیوهای آپارات را با تولیدکنندگان محتوا تقسیم می‌کند و حداقل ۵۰٪ و در برخی موارد تا ۷۰٪ از سود حاصل از هر نمایش موفق تبلیغات در ویدئوها به کاربران و صاحبین محتوا پرداخت می‌شود. (قوانین درامدزایی آپارات)

ویدئو مارکتینگ تبدیل به یکی از روش‌های اصلی مارکتینگ این روزها تبدیل شده و فرصتی را در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داده تا با خلاقیت خود در هر موضوعی ویدئو تولید و از طریق آن کسب درآمد کنند. موضوع کسب درآمد به ازای تولید محتوا یکی از سرفصل‌های این روزهای دنیای دیجیتال مارکتینگ است. در این راستا آپارات طی شرایطی برای کاربران امکان ورود به سیستم درآمدزایی را فراهم کرده است:

  • حتما تولیدکننده محتوا* باشید.
  • حداقل ۲۰۰ دنبال کننده داشته باشید.
  •  حداقل ۳ هزار ساعت نمایش در ۳ ماه اخیر داشته باشید.

لازم به ذکر است تولید کننده محتوا از نظر آپارات، فردی است که سازنده یا صاحب اثر یک محتوای ویدئویی باشد. طبق این تعریف:

  • منظور از تولید محتوای ویدئویی، صرفا ویرایش و تدوین مجدد ویدئو نیست.
  • محتوای باز نشر شده شامل سیستم درآمدزایی نمی‌شود.
  • زیرنویس و دوبله فیلم‌ها شامل سیستم درآمدزایی آپارات نمی‌شود.
بخوانید  معرفی شبکه تبلیغات نمایشی دیجیتال دیما

همه چیز درباره سرویس درآمدزایی کاربران آپارات 1

مبنای محاسبه درآمد کاربران چیست؟

طبق گفته این پلتفرم، درآمد اصلی آپارات از نمایش تبلیغات بر روی محتواهای ویدیویی است؛ و اکنون شمارش دقیق تعداد تبلیغ‌های موفق نمایش داده شده برروی محتوای هر کانال، به کاربر امکان سنجش سودآوری هر کانال و تقسیم مساوی آن با صاحب کانال را می‌دهد. به بیان ساده‌تر، از این پس اگر یک تبلیغ با میانگین قیمتی خوب بر روی یک ویدیو نمایش داده شود، تولیدکننده و پلتفرم در این افزایش به صورت مساوی شریک هستند.

نحوه محاسبه و تعرفه درآمد از آپارات چقدر است؟

درآمد شما به ازای تعداد تبلیغات نمایش داده شده در کانالتان محاسبه می‌شود. در واقع، هربار که یک مخاطب یک تبلیغ را حداقل ۶ ثانیه تماشا کند آن تبلیغ به عنوان یک نمایش موفق شمارش می‌شود. آپارات درآمدی را که از پخش تبلیغات موفق در هر کانال به دست می‌آورد به صورت مساوی با تولید کننده محتوا تقسیم می‌کند. علاوه بر این، با توجه به کیفیت محتواهای یک کانال، ممکن است درصد تعرفه درآمد تا ۷۰ درصد به نفع تولیدکننده محتوا افزایش پیدا کند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات