پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جشنواره پاییزی آپارات، فرصتی برای تبلیغات با 120‌% بودجه شما

مرجان عبدی مرجان عبدی
24 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جشنواره پاییزی آپارات، فرصتی برای تبلیغات با 120‌% بودجه شما
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جشنواره پاییزی آپارات فرصتی برای استفاده از سرویس تبلیغات آپارات، خواهد بود. به گزارش روابط عمومی آپارات، هم‌اکنون کاربران این پلتفرم می‌توانند از امکانات این جشنواره‌ پاییزی بهره‌مند شوند.

بر اساس تحقیقات موسسه فراستر تماشای یک ویدئو یک دقیقه‌ای، تاثیر بسیار بیشتری از خواندن ۱.۸ میلیون کلمه را دارد، یعنی چیزی معادل ۳۶۰۰ صفحه! بر همین اساس می‌توان نتیجه گرفت، تبلیغات ویدئویی نیز بازخورد بهتری از دیگر انوع تبلیغات دارند. این روزها در دنیای تبلیغات همه جا صحبت از تاثیر تبلیغات ویدئویی بر رشد و افزایش فروش کسب‌وکارها است. در این راستا، آپارات در جایگاه بزرگ‌ترین پلتفرم ویدئویی کشور با بیش از ۶۰ میلیون مخاطب و یک میلیارد بازدید ماهانه فرصت مناسبی برای تبلیغات کسب‌ و کارها و دیده‌شدن آن‌ها فراهم کرده است. معرفی کسب و کارها و افراد در این پلتفرم بدون شک فرصت‌‌های زیادی را جهت جذب مخاطب جدید برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

در این جشنواره، شما می‌توانید با 120% بودجه‌ خود از خدمات سرویس تبلیغاتی پلتفرم آپارات استفاده کنید. با شارژ کردن حداقل 5 میلیون تومان، 10% و با شارژ بیشتر از 10 میلیون تومان 20% اعتبار هدیه به کیف پول حساب کاربری‌ شما اضافه خواهد شد.

 دو روش استفاده از سرویس تبلیغات در آپارات

روش اول: نمایش تبلیغ در حین پخش ویدئو

این نوع تبلیغ در ابتدا یا میانه پخش ویدئوها به مخاطبان نمایش داده می‌شود و برای افزایش آگاهی از برند و هدایت کاربر به لینک یا وب سایت مورد نظر مناسب است.

بخوانید  خرق عادت! برای اولین بار ورود تبلیغ از رسانه‌های آنلاین به رسانه تلویزیون

روش دوم: نمایش تبلیغ در قسمت پیشنهادات آپارات

ویدئوی تبلیغاتی به صورت هدفمند در قسمت پیشنهادات آپارات به مخاطبان نمایش داده می‌شود و با کلیک روی این تبلیغ، به صفحه ویدئوی کاربر در آپارات منتقل می‌شوند.

 امکانات و قابلیت‌های سرویس تبلیغات آپارات

  • تاثیرگذاری بالای تبلیغات ویدئویی در قیاس با انواع دیگر تبلیغات
  • امکان انتخاب کلمات کلیدی، دسته‌بندی، کانال‌های خاص یا شبکه‌های مخابراتی مشخص در جهت هدفمندسازی تبلیغ
  • یافتن سریع و آسان مخاطبان هدف
  • امکان ارائه قیمت پیشنهادی به ازای هر نمایش

توجه داشته باشید که تنها تا پایان آبان فرصت دارید تا از مزایای این جشنواره بهره‌مند شوید، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا تبلیغات خود را از این لینک شروع کنید.

 

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک