پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار مصاحبه‌ها

مدیر مارکتینگ آپارات: امسال به محتواهای آموزشی بهای بیشتری می‌دهیم

الهه صالحی الهه صالحی
26 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مارکتینگ آپارات: امسال به محتواهای آموزشی بهای بیشتری می‌دهیم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

 مدیر مارکتینگ آپارات در حاشیه رویداد موضوعی پارتنرشیپ، کمپین مشترک و کوبرندیگ که توسط دی‌ام برد برگزار شد به دی‌ام برد گفت که این پلتفرم قصد دارد بیشتر از قبل به سمت تولید محتوای آموزشی حرکت کند و در این مسیر قصد دارد برای جذب تولید‌کنندگان محتواهای آموزشی، شرایط کسب‌ درآمد را بهبود بدهد.

حسین خمجانی، مدیر مارکتینگ آپارات در این رویداد با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات جاری آپارات گفت: « سال ۱۴۰۲ استراتژی  اصلی ما تولید محتواهای سایت آپارات است و دوست داریم که این بخش به سمت محتواهای آموزشی برود. در این حین کمپین‌هایی برای سرویس درآمدزایی آپارات اجرا کرده‌ایم تا تولیدکنندگان محتواهای آموزشی بیشتر جذب شوند و از این دسته تولید‌کنندگان دعوت کنیم که محتواهای خود را به آپارات نیز بیاورند. در کنار این موضوع برای کسانی که در آپارات محتوای آموزشی تولید می‌کنند، امتیازاتی در نظر گرفته‌ایم.»

او در این رابطه توضیح داد: «یکی از این امتیازات این است که به ازای مدت فعالیت می‌توانند درآمد بیشتری داشته باشند؛ این درآمد می‌تواند به دلیل آموزشی بودن محتوا رخ بدهد و در کنار آن اگر استقبال کاربر از محتوای فرد بیشتر شود، او می‌تواند درآمد بیشتری نیز داشته باشد. در  نهایت کمیت و کیفیت محتوا و استقبال کاربر از محتوا همه از مواردی هستند که روی درآمد فرد سازنده محتوا تاثیرگذار خواهند بود.»

خمجانی در ادامه با اشاره به اینکه برای سرویس تبلیغات آپارات هم کمپین‌های مختلفی را اجرا کردیم، گفت:‌ «ما از یکم تا دهم خردادماه کمپینی را برگزار کردیم که در آن به کسانی که در این مدت کیف‌پول خود را شارژ می‌کردند تا ۳۰ درصد بیشتر شارژ ارائه می‌کرد. علاوه بر این ما قصد داریم پنل گشت‌وگذار آپارات را بیشتر به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ارائه کنیم که از این مدل تبلیغات استفاده کنند.»

او ادامه  داد: «در کنار اینها در سال ۱۴۰۲ برنامه ما این است که هم اپلیکیشن اندروید TV آپارات را بیشتر پروموت کنیم هم اپ اندروید آپارات که تجربه بهتری نسبت به مرورگر برای کاربران دارد و در تلاش هستیم که کمپین‌های مختلفی را برای آن اجرا کنیم.»

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک