پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان)

زهرا قنبری زهرا قنبری
6 مهر 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان)
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نظرات کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره 3 کافه پرطرفدار تهران

کاوان (ابزار پایش و تحلیل رسانه‌های فارسی) سه کافه پرطرفدار لمیز، سام کافه و کافه ویونا را از دید کاربران شبکه‌های اجتماعی بررسی کرده است. قیمت، دیزاین، کیفیت، بهداشت و برخورد پرسنل از مواردی است که در این گزارش به آن اشاره شده است.

در دنیای امروز ظهور تکنولوژی‌های جدید و در دسترس بودن شبکه‌های اجتماعی برای همه، باعث شده تا افراد نظرات خود درباره هر پدیده کوچک و بزرگی را با سایرین در میان قرار دهند،‌ در نتیجه یکی از ویژگی‌های مهم کسب‌و کارها برای موفقیت، شنیدن صدای آن‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت مشتریان است.

ابزار کاوان این‌بار سراغ سه کافه محبوب تهران رفته و نظرات کاربران اینستاگرام و رویکرد آن‌ها را ارزیابی کرده است. در ادامه بخشی از این مقایسه را مشاهده می‌کنید.

کاربران شبکه‌های اجتماعی که به کافه ویونا سر زده‌اند،‌ اعلام کرده‌اند که 70درصد دلیل انتخاب آن‌ها کیفیت این کافه و 12 درصد دیزاین، 7 درصد برخورد پرسنل و تنها 6 درصد بخاطر قیمت آن بوده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان) 1

جالب است بدانید نظر افرادی که به سام کافه رفته‌اند و ساعتی را در آن‌جا وقت گذرانده‌اند، کمی متفاوت است. معیار اصلی آن‌ها برای سام‌کافه قیمت مناسب و دیزاین متفاوت این کافه بوده است. ثبت نظرات کاربران اجتماعی نشان می‌دهد که دلیل انتخاب آن‌ها 41 درصد قیمت، 30 درصد دیزاین، 16 درصد کیفیت این کافه است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان) 2

نظرات افرادی که کافه لمیز را برای دورهمی‌های خود انتخاب کرده‌اند، مشابه مشتریان سام کافه است، آن‌ها گفته‌اند که 33 درصد دلیل انتخاب این کافه قیمت و 28 درصد مربوط به دیزاین ساده و 20 درصد کیفیت آن است.

بخوانید  صباویژن از «تیک آبی»، ابزار تحلیل پیج‌های اینستاگرامی رونمایی کرد

کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان) 3

هشتگ #کیوان_امام

جالب است بدانید که در هفته‌های اخیر، یکی از هشتگ‌های پرطرفدار کافه لمیز با اسم کیوان امام گره خورده بود. درواقع حضور این شخص در یکی از شعبه‌های لمیز باعث شده است که نام او به هشتگ پرتکرار در پست‌ها تبدیل شود. در عکس زیر نمونه توییت‌ها با لایک بالا درباره این موضوع را مشاهده می‌کنید.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان) 4

نمودار پست‌های فضای مجازی در سال 99

بررسی‌های کاوان از کاربران شبکه‌های مجازی کافه های پرطرفدار تهران نشان ‌می‌دهد که کافه لمیز بیشترین پست را نسبت به دو کافه دیگر در شبکه‌های مجازی خود منتشر کرده و بیشترین فعالیت او به روز 31 مرداد مربوط می‌شود. اما سام کافه و کافه ویونا در یک نمودار نسبتا ثابت و خطی پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. در نمودار زیر اطلاعات کامل را مشاهده می‌کنید.

کاربران شبکه‌های اجتماعی پیرامون 3 کافه پرطرفدار تهران چه می‌گویند؟ (گزارش کاوان) 5

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک