پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لوگوی شبکه آموزش تغییر کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
25 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لوگوی شبکه آموزش تغییر کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لوگوی جدید شبکه آموزش با هدف گفتمان تازه و تحولات گسترده این شبکه رونمایی شد. در لوگوی جدید شبکه آموزش ترکیب رنگ آبی و زرد جایگزین رنگ قدیمی این شبکه شده است.

به گزارش دی‌ام برد، مراسم رونمایی از لوگوی تازه شبکه آموزش که ترکیبی از رنگ‌ زرد و آبی است،‌ طی مراسمی در بوستان آب‌وآتش تهران‌، به همراه شعرخوانی و پخش موسیقی محلی برگزار شد. به گفته روابط‌عمومی شبکه آزمایش، تغییر هویت بصری، در راستای گفتمان تازه‌ و تحولات‌ گسترده‌ی این شبکه انجام گرفته‌است. همچنین، مراحل تحقیق، توسعه و طراحی هویت بصری جدید شبکه آموزش از پاییز ۱۴۰۱ شروع شده بود.

لوگو شبکه آموزش

لوگوی ثانویه شبکه آموزش

شبکه آموزش، پیش از این نیز لوگو خود را عوض کرده‌بود. این شبکه که از سال ۱۳۸۱ کار خود را آغاز کرده‌‌، یک‌بار در سال ۱۳۸۹ لوگو خود را تغییری جزئی‌ داده‌است.

لوگوی شبکه آموزش تغییر کرد 1

اولین لوگوی شبکه آموزش

لوگو ابتدایی شبکه آموزش، آبی رنگ بود و دو مداد در بالا و پایین آن وجود داشتند که پس از مدتی مدادها حذف و رنگ لوگو به نارنجی تغییر کرد. حالا، پس از گذشت ۱۳ سال، تحولاتی در این شبکه رخ داده و بار دیگر رنگ لوگو شبکه آموزش سیما آبی شده‌ و بخش کوچکی از آن همچنان نارنجی رنگ است. به گزارش روابط‌عمومی این شبکه، هویت بصری تازه شبکه آموزش از حرف نخست الفبای فارسی وام گرفته شده و مفهوم کتاب را می‌رساند.

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات