پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آمبیانس دوم با موضوع «آخر هفته تبلیغات» و بررسی ٰوضعیت صنعت تبلیغات ایران و جهان برگزار شد

مرجان عبدی مرجان عبدی
28 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آمبیانس دوم با موضوع «آخر هفته تبلیغات» و بررسی ٰوضعیت صنعت تبلیغات ایران و جهان برگزار شد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

رویداد آمبیانس، از سلسله‌ رویدادهای تخصصی حوزه ارتباطات، بازاریابی، تبلیغات و برند جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ توسط مدرسه تخصصی بادکوبه برای دومین بار برگزار شد و به گزارش روابط عمومی بادکوبه، برگزارکننده این رویداد بیش از ۲۰۰ مدیر از کسب‌وکارهای ایرانی و بین المللی در آن حضور داشتند. 

یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در این رویداد به آن پرداخته شد، اهمیت خلق ارزش اجتماعی، توجه به مردم و جامعه و محیط زیست در مارکتینگ امروز بود. ارائه‌دهندگان عقیده داشتند که مارکترها باید پایشان را فراتر از بازاریابی و تبلیغ برای محصول و برندشان بگذارند و برای این که همه کسب‌وکارهای جامعه با هم به سمت پارادایم بعدی حرکت کنند، نیازمند داشتن دیدگاه توسعه پایدار و اهمیت به کیفیت جامعه و نوع زندگی مردم هستند.

آقای حسنعلی ضاد هم بنیان‌گذار آژانس ارتباطات خلاق کرگدن مشاور ارتباطات بازاریابی دیجی‌کالا با موضوع از ۲۰ سال گذشته چه آموخته‌ام به وضعیت صنعت تبلیغات در جهان و تغییر روند ارتباطی پرداخت.

آقای محمدعلی اخائی فوق دکتری پردازش سیگنال و هوش مصنوعی دانشگاه سیدنی با موضوع نقش هوش مصنوعی در صنعت تبلیغات و استفاده برندها و شرکت‌های تبلیغاتی از هوش مصنوعی برای ایجاد نگرش نو و خلاق پرداخت. 

آقای شاهین ترکمن موسس آژانس و انتشارات سیته و رئیس انجمن تبلیغات ایران با موضوع آچار فرانسه درباره سیر معاصر تبلیغات در ایران و جایگاه فعلی تبلیغات در ذهن مخاطب پرداخت.

آقای رضا نویدی‌نکو مدیر عامل آژانس تحلیل بازار nexlooks با موضوع برنامه‌ریزی رسانه درباره نقش اطلاعات در برنامه ریزی رسانه و اثر بخشی پرداخته و درباره هدر رفت بخش بزرگی از هزینه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از اثربخشی رسانه پرداخت.

آقای سجاد نوری‌زاد ‌هم‌بنیانگذار آژانس تحلیل بازار nexlooks  گزارش عادات رسانه‌ای در سال ۱۴۰۲ ایران را بررسی و میزان اثربخشی هر کدام از رسانه‌ها رو بررسی کرد.

آقای بابک بادکوبه مدیرعامل گروه هم با موضوع هم‌داستانیم با اشاره به نیت از تبلیغات درباره عنصر وجودی خلق برند و اهمیت کلام از خلق برند سخنرانی کرد.

آقای سام نفیسی هم‌بنیانگذار گروه میاگی و مشاور ارشد مدیریت کسب‌وکار با موضوع مرگ: در پویش زندگی درباره تغییر روند ارتباطات در جهان از فروش محصول به سمت خلق ارزش‌های اجتماعی پرداخت.

آقای فرید شکریه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی فورمایند با موضوع اقتصاد متقابل و خلق ارزش به خلق ارزش‌های مشترک بین برند و مخاطب و نقش تبلیغات در ایجاد این ارزش سخنرانی کرد. 

و آقای ماکان مهرپویا مشاور ارتباطات بازاریابی و موسس و مدیر رسانه ایران ادز نیز با موضوع معرفی کمپین‌های برگزیده در جشنواره‌های بین‌المللی ۲۰۲۳ درباره چالش‌های آژانس‌ها تبلیغاتی درباره حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی و نقش سنجش اثربخشی در بالا بردن شانس دریافت جایزه موضوعاتی را مطرح  کردند. 

در پایان رویداد، پنل گفت‌وگو با عنوان تجربه‌های سفر در مسیر تبلیغات، با میزبانی مدیریت پنل محسن رهگذر مدیرعامل مرکز نوآوری بادکوبه و با حضور خانم پری‌سا دانش‌فر مدیر ارشد مارکتینگ یونیلیور ایران و آقایان توحید علی‌اشرفی معاون بازاریابی علی بابا، مصطفی بصیری معاونت بازاریابی گروه میهن، علیرضا ارجمند مدیرعامل زر و ایمان ملاجعفری مدیر برند و معاون بازاریابی FALCON، گروه سحرخیز و گروه ویتانا حضور داشتند و درباره مسیر تبلیغات در آژانس‌ها و تجربه برندها در این مسیر و چالش‌های این همکاری دو سویه گفتگو کردند.

آمبیانس دوم با موضوع «آخر هفته تبلیغات» و بررسی ٰوضعیت صنعت تبلیغات ایران و جهان برگزار شد 1

آمبیانس دوم با موضوع «آخر هفته تبلیغات» و بررسی ٰوضعیت صنعت تبلیغات ایران و جهان برگزار شد 2

آمبیانس دوم با موضوع «آخر هفته تبلیغات» و بررسی ٰوضعیت صنعت تبلیغات ایران و جهان برگزار شد 3

آمبیانس دوم با موضوع «آخر هفته تبلیغات» و بررسی ٰوضعیت صنعت تبلیغات ایران و جهان برگزار شد 4

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک