پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«AR View»، قابلیت جدید آمازون برای نمایش واقعیت افزوده محصولات پیش از خرید

زهرا محبی زهرا محبی
22 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«AR View»، قابلیت جدید آمازون برای نمایش واقعیت افزوده محصولات پیش از خرید
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آمازون به‌تازگی از یک قابلیت جدید در اپلیکیشن نسخه iOS خود رونمایی کرده است که مبتنی بر AR (واقعیت افزوده) کار می‌کند. این قابلیت به مشتریان اجازه می‌دهد که قبل از خرید یک محصول خاص، آن را در خانه یا محل کار خود را در یک فضای واقعیت افزوده ببینند. این ویژگی جدید AR View یا نمای واقعیت افزوده نام دارد و طبق بیانیه خبری این کمپانی، استفاده از آن شامل معاملات و خریدهای بلک فرایدی نیز می‌شود.

نمای AR با استفاده از ARKit اپل توسعه یافته است و در حال حاضر، در آمریکا و با سیستم عامل iOS 11 روی آیفون 6 کار می‌کند. آمازون گفته است که نمای AR با استفاده از ARKit اپل، به مشتریان کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری در خرید بگیرند و تناسب محصول را در فضای زندگی خود بسنجند. کاری که مشتریان باید انجام دهند این است که اپلیکیشن آمازون را باز کرده و روی نماد دوربین و گزینه AR View کلیک کنند. پس از این مرحله، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب و پیش‌نمایش قبل از خرید برایشان نمایش داده می‌شود.

با اینکه شرکت‌هایی مانند IKEA قبل‌تر ویژگی‌هایی تقریبا مشابه را معرفی کرده بودند اما به نظر می‌رسد که آمازون منتظر آشنایی بیشتر مشتریان با فناوری AR و کاربردهای واقعیت افزوده بوده است. آمازون با لانچ این ویژگی در این زمان، می‌تواند توجه زیادی بگیرد و نتایج واقعی استفاده از AR View را پیش از فصل اوج خرید ببیند.

برای آشنایی بیشتر با این ویژگی، این ویدیو را ببینید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک