دی ام برد
اخبار
راه‌حلی برای برای تکمیل ظرفیت پروازها

علی‌بابا از قابلیت «خرید خودکار» رونمایی کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
بهمن ۲۹, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
علی‌بابا از قابلیت «خرید خودکار» رونمایی کرد

علی‌بابا از قابلیت جدید خود یعنی «خرید خودکار» رونمایی کرد. کاربران می‌توانند در صورت موجود نبود پرواز، این قابلیت را فعال کرده و کیف پولشان را تا سقف قیمت بلیت موردنظر شارژ کنند. در صورتی که ظرفیت پرواز باز شود، سامانه علی‌بابا بلیت را به‌طور خودکار رزرو کرده و به کاربر اطلاع می‌دهد.

به گزارش دی‌ام برد، شرکت سفرهای‌ علی‌بابا، از قابلیت جدید خود با عنوان «خرید خودکار» رونمایی کرد. این قابلیت که فعلا روی پروازهای داخلی فعال شده است، به مسافرانی که با تکمیل ظرفیت روبه‌رو می‌شوند کمک می‌کند تا به محض باز شدن ظرفیت، پرواز مد نظر خود را رزرو کنند.

کاربران می‌توانند پس از جستجوی مسیر موردنظر خود، در صورت نبود پرواز، این قابلیت را فعال کنند و کیف پولشان را تا سقف قیمت بلیت موردنظر شارژ نمایند. در صورتی که ظرفیت پرواز باز شود، سامانه علی‌بابا بلیت را به‌طور خودکار رزرو کرده و به کاربر اطلاع می‌دهد.

در شرایط تکمیل ظرفیت پروازها، عموما پیش می‌آید که برخی مسافران از پرواز انصراف دهند و به این ترتیب مجددا ظرفیت محدودی به پرواز اضافه شود. طبق اعلام علی‌بابا آمارها نشان می‌دهد که حدود ۱۰% از پروازهای تکمیل ظرفیت شده، در روزهای باقی مانده به پرواز، مجددا ظرفیت محدودی را به مسافران ارائه می‌کنند. اما چالش اصلی مسافران این است که سریع و به موقع از این ظرفیت باز شده اطلاع پیدا کرده و بتوانند پرواز مورد نظر خود را خریداری کنند.

علی‌بابا از قابلیت «خرید خودکار» رونمایی کرد 1

در صنعت گردشگری ایران، پرواز داخلی با مسئله فزونی تقاضا بر عرضه رو به‌رو است و یکی از مشکلات همیشگی مسافران پیدا کردن بلیت در تاریخ و مسیر مورد نظرشان است. بسیاری از مسافران زمان زیادی را صرف جستجوی مجدد پروازهای تکمیل ظرفیت شده می‌کنند تا در صورت باز شدن ظرفیت بتوانند بلیت مد نظر خود را خریداری کنند. قابلیت خرید خودکار به این دسته از مسافران این امکان را می‌دهد، تا بدون نیاز به جستجوی مداوم، شانس خود را برای تهیه بلیت افزایش دهند.

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک