پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آمارها حاکی از افزایش اعتماد مردم به صنعت تبلیغات است

مهسا بهادری مهسا بهادری
19 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آمارها حاکی از افزایش اعتماد مردم به صنعت تبلیغات است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
بر اساس تحقیقات جدید انجمن تبلیغات انگلستان (AA) که به تازگی منتشر شده است، تبلیغات دیگر به عنوان کم‌اعتبارترین صنعت این کشور به شمار نمی‌رود.

به گزارش marketingweek، برای اولین‌بار در یک دهه گذشته، جایگاه تبلیغات از نظر اعتماد مصرف‌کنندگان، جابه‌جا شده است. بر اساس این آمار تنها ۲۶ درصد از مصرف‌کنندگان انگلستانی به دولت و رسانه‌ها اعتماد داشتند، در حالی که این رقم اکنون به ۳۰ درصد رسیده است.

در حال حاضر صنعت پزشکی با ۷۳ درصد، صنعت بانکداری با ۴۸ درصد، صنعت مخابرات با ۴۳ درصد و صنعت انرژی با ۳۲ درصد همچنان معتبرترین صنایع انگلستان به شمار می‌روند.

اعتماد به تبلیغات در میان جوانان ۵۰ درصد و در افراد بالای ۵۵ سال ۲۲ درصد است. جالب آنکه احتمال اعتماد جوانان به تبلیغات آنلاین، چهار برابر بیشتر از افراد بالای ۵۵ سال است.

در انگلستان تلویزیون با کسب اعتماد ۴۱ درصدی مصرف‌کنندگان، همچنان معتبرترین رسانه به شمار می‌رود.

گزارش «میزان اعتماد» که توسط انجمن تبلیغات و اندیشکده‌ Credos منتشر شده، ارتباط بین اعتماد و اثربخشی را نشان می‌دهد. در این گزارش، اعتماد به تبلیغات از جایگاه هفتم به جایگاه دوم ارتقا پیدا کرده است.

عوامل مختلفی در این صنعت به افزایش اعتماد کمک کرده‌اند، از جمله کمپین اعتمادِ اداره استانداردهای تبلیغاتی (ASA) که منجر به دو برابر شدن اعتماد مردم به تبلیغات پس از مشاهده‌ این کمپین شده است.

استفان وودفورد، مدیرعامل انجمن تبلیغات انگلستان می‌گوید: «تحقیقات جدید ما نشان می‌دهد که اعتماد عمومی به تبلیغات، به ویژه در میان جوانان، در حال افزایش است و ما باید همچنان بر روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنیم.»

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اشاره