پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

سیستم یکپارچه تبلیغ در داروخانه‌ها توسط آسامدیا راه‌‌اندازی شد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
4 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سیستم یکپارچه تبلیغ در داروخانه‌ها توسط آسامدیا راه‌‌اندازی شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آسامدیا از بستر جدید تبلیغاتی خود رونمایی کرد. این بستر امکان پخش تبلیغ بر صفحه نمایشگر صندوق‌دارهای الکترونیک را فراهم می‌کند که فاز اول آن با داروخانه‌ها آغاز شده است. این نوع تبلیغ به نوعی تبلیغات در نقطه فروش (POSM) و از طرفی دیگر نوعی تبلیغات محیطی دیجیتال (DOOH) به حساب می‌آید.

شبکه یکپارچه تبلیغات در نقطه فروش «آسامدیا» با قابلیت پخش تیزرهای تبلیغاتی در صفحه نمایشگر مستقر در بالای صندوق‌دارهای الکترونیک راه‌اندازی شد. این بستر که فاز اول آن با داروخانه‌ها آغاز شده است، در سیکل‌های پنج‌دقیقه‌ای و به مدت ۱۲ ساعت در روز تبلیغ پخش می‌کند. حداقل میزان پخش در هر ساعت نیز ۱۲ بار و در هر روز، ۱۴۴ بار است.

تیزرهای تبلیغاتی چه مشخصاتی دارند؟

گفتنی است این تیزرها ویدئوهایی با فرمت MP4 و عمودی هستند و مدت زمان هر ویدئو نیز ۱۵ ثانیه است. تبلیغات نیز بدون صدا هستند تا مناسب محیط داروخانه باشند.

سیستم یکپارچه تبلیغ در داروخانه‌ها توسط آسامدیا راه‌‌اندازی شد 1

تعرفه تبلیغات در داروخانه‌ها چقدر است؟

هزینه پخش یک ماه تبلیغ برای هر رسانه در هر داروخانه دو میلیون تومان است که ۱۰۰ داروخانه برای این تبلیغات در نظر گرفته شده است. در نتیجه پخش ویدئوی تبلیغاتی هر برند در ۱۰۰ داروخانه (در ۱۰۰ دستگاه دیجی‌ساین) ۲۰۰ میلیون تومان است. البته این قیمت پکیج کامل است و در صورتیکه برندها بخواهند تنها در داروخانه‌های مستقر در مناطق انتخابی خودشان تبلیغات کنند، تعرفه برای هر داروخانه ده میلیون تومان است.  

سیستم یکپارچه تبلیغ در داروخانه‌ها توسط آسامدیا راه‌‌اندازی شد 2

این صندوق‌دارهای الکترونیک، دستیار دیجیتال خدمات حضوری و شبکه‌ای یکپارچه از اجزای فیزیکی و دیجیتال است که برای سه گروه صاحبان کسب‌وکار، مصرف‌کنندگان و تبلیغ‌دهندگان خدمات خود را ارائه می‌کند. این دستگاه‌ها شامل سخت‌افزار و نرم‌افزارهای منحصربه‌‌فرد، خدمات حضوری در نقاط مختلفی مانند مراکز درمانی، رویدادها، باشگاه‌ها و… را با فناوری‌های روز دیجیتال تسهیل و تسریع می‌کند. آسامدیا با همکاری دیجی‌ساین این اقدامات را در فاز اول در داروخانه‌های شهر تهران آغاز کرده است.

 

هلدینگ تبلیغاتی آسانگار، از سال ۱۳۸۳ با مجوز از وزارت ارشاد، فعالیت خود را در استان‌های تهران و البرز آغاز کرده است. این هلدینگ در فایل معرفی خدماتش عنوان کرده که همواره تلاش می‌کند با ایجاد روابط دوسویه با برندهای تولیدی و بازرگانی مختلف در ایران، آن‌ها را در جهت ارتقای بازار فروش محصولات و ارائه خدمات یاری کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این فضاهای تبلیغاتی اینجا کلیک کنند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات