واژهنامه موبایل مارکتینگ ادتریس منتشر شد
ادتریس واژهنامه موبایل مارکتینگ خود را منتشر کرد.
به گزارش دیام برد، ادتریس واژهنامه موبایل مارکتینگ خود را منتشر کرد. طبق اعلام ادتریس این واژهنامه منبعی جامع برای تمام متخصصان، بازاریابان و علاقهمندان به حوزه اپلیکیشن مارکتینگ است و بهمنظور کمک به درک بهتر مفاهیم تخصصی و اصطلاحات پیچیده موبایل مارکتینگ طراحی شده و هدف اصلی آن تسهیل یادگیری و بهبود دانش حرفهای در این صنعت در حال رشد است تا کاربران بتوانند در کمپینها و تصمیمگیریهای خود حرفهایتر عمل کنند.
ادتریس پلتفرم اتریبیشون در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است که به عنوان واسط بین اپلیکیشنها و تبلیغ دهندهها قرار میگیرد. یکی از اساسیترین نیازهای اپلیکیشنها بررسی رفتار کاربران به تفکیک منابع نصب است. ادتریس منبع نصب اپلیکیشن را شناسایی، از تقلب در نصب جلوگیری و امکان تحلیل رفتار کاربران را پس از نصب اپلیکیشن فراهم میکند.
واژهنامه موبایل مارکتینگ به کاربران امکان میدهد تا سریعتر اصطلاحات مهم این صنعت را یاد بگیرند و درک بهتری از تحلیل دادههای تبلیغاتی داشته باشند. مدیران بازاریابی، متخصصان تبلیغات و حتی تازهکارانی که وارد این حوزه شدهاند میتوانند از این منبع بهعنوان مرجع خود برای یادگیری و استفاده موثرتر از مفاهیم تخصصی بهره ببرند.
ادتریس انتشار واژهنامه موبایل مارکتینگ را بخشی از تعهد خود به ارتقای سطح دانش و بهینهسازی عملکرد تبلیغات دیجیتال در ایران میداند و آن را در وبسایت خود در دسترس کاربران قرار داده است.