پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

۴ ایرانی داور مسابقه طراحی A’design Award شدند

مهسا بهادری مهسا بهادری
3 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
۴ ایرانی داور مسابقه طراحی A’design Award شدند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ساناز طباطبایی، متین میرزایی، ایمان آل‌مظفر و فواد تجلی داوران مسابقه ایتالیایی A’design Award در حوزه طراحی شدند.

به گزارش دی‌ام‌برد، مسابقه A’design Award ایتالیا یکی از مسابقات جهانی طراحی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند در بیش از صد بخش دیزاین با یکدیگر رقابت کنند و ساناز طباطبایی، متین میرزایی، ایمان آل‌مظفر و فواد تجلی از داوران این دوره از جشنواره هستند.

ساناز طباطبایی عضو موسس هولدینگ کارسان است و همچنین به صورت حرفه‌ای در حوزه تبلیغات و هویت‌سازی برند و چاپ مقاله فعالیت داشته است.

داور بعد فواد تجلی است که با بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه برندینگ و تبلیغات دارد و اکنون دیزاین استراتژیست و مدیر عامل استودیو دیزاین کارنو است.

متین میرزایی هم‌بنیانگذار و ایمان آل‌مظفر موسس و بنیان‌گذار مجموعه «بسته‌ها» نیز دو داور دیگر این مسابقه ایتالیایی هستند.

مسابقه A’design Award امکان رقابت در طراحی بسته‌بندی، طراحی محصول، ایده، استراتژی دیزاین، طراحی گرافیک، عکاسی، فیلم و انیمیشن، معماری، معماری داخلی و صنایع دستی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند و بستری را برای ایده‌های مناسب و طراحی‌های خوب (good design ) فراهم‌ می‌کند تا در عرصه‌های بین‌المللی شناخته شوند.

حضور در این مسابقه فرصت مناسبی را در اختیار طراحان ایرانی قرار می‌دهد تا بتوانند خودشان را بیش‌تر در عرصه‌های بین‌المللی معرفی کنند.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

اسمارتک