پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

قابلیت جدید واتس‌اپ: پیش‌نمایش پیام‌های صوتی در واتس‌اپ پیش از ارسال

زهرا محبی زهرا محبی
24 آذر 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
قابلیت جدید واتس‌اپ: پیش‌نمایش پیام‌های صوتی در واتس‌اپ پیش از ارسال
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

واتس‌اپ از اضافه شدن ویژگی جدیدی به برنامه خبر داد که فرستادن پیام صوتی را برای کاربران بسیار ساده‌تر و لذتبخش‌تر خواهد کرد. این ویژگی توانایی گوش دادن به ویس‌های ضبط‌شده پیش از فرستادن آن‌هاست. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت کابردی که تا پیش از این در تلگرام آن را دیده‌ایم، از کیفیت خوب پیام صوتی‌شان مطمئن شوند. در صورت وجود اشکال یا کیفیت بد در ویس، کاربران می‌توانند پیام صوتی را حذف کرده و پیام بهتری را ضبط کنند.

پس از اتمام ضبط کردن، پیش‌نمایش برای شما باز می‌شود. در صفحه پیش‌نمایش شما امکان گوش دادن به محتوای ضبط‌شده را خواهید داشت و در صورت عدم رضایت، می‌توانید از آیکون سطل آشغال برای حذف ویس فعلی و شروع دوباره ضبط استفاده کنید. واتس‌اپ مدتی است که در حال بهبود قابلیت‌های برنامه است تا رضایت بیشتری در کاربران ایجاد کند. این گزینه هم در راستای همین هدف به واتس‌اپ اضافه شده است.

به گفته تیم واتس‌اپ، اضافه شدن این قابلیت برای همه کاربران واتس‌اپ در نسخه‌های دسکتاپ، وب، اندروید و iOS از مدتی پیش آغاز شده است و هم‌‌اکنون تمامی افراد امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

بخوانید  ایلان ماسک اعلام کرد: محدودیت در دیدن توییت‌ها برای مبارزه با سواستفاده
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک