پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود

الهه صالحی الهه صالحی
12 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی قرار است ۱۴ آذرماه با حضور مدیران، فعالان و دست اندرکاران کسب‌وکارها، پلتفرم‌­ها، پیام­‌رسان­‌ها، کانون‌های تبلیغاتی و فریلنسرها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در حاشیه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی برگزار شود؛ رسانه دی‌ام برد و تپسل از حامیان این رویداد هستند.

به گزارش روابط‌عمومی نمایشگاه: «تبادل و به روزرسانی اطلاعات درباره چالش‌های توسعه فناوری در صنعت تبلیغات، توسعه کسب‌و‌کارها و چالش‌های حقوقی انقلاب چهارم صنعتی در صنعت تبلیغات از محورهای اصلی این همایش است که با هدف معرفی، آموزش، ظرفیت‌سازی و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی هم راستا با تحولات علمی و دیجیتالی تبلیغات در سطح داخلی و بین المللی در چهار میزگرد تخصصی تحلیل خواهد شد.»

نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود 1

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی افزود: «توسعه آموزش‌‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در انقلاب چهارم صنعتی، نیازمند سیاست گذاری‌های هوشمندانه و افزایش همکاری بین صنایع و دست اندرکاران صنعت تبلیغات کشور است، چهارم صنعتی با روند پرشتاب و ظهور ابزارهای هوشمند و دیجیتال، بستری تحول آفرین برای صنعت تبلیغات کشور است که بهره گیری از آن، هم جهت با اقتضائات داخلی و جهانی، بسیار اهمیت دارد.»

محمدیان، با مهم تلقی کردن آگاهی از تغییرات و دگرگونی‌های فناوری‌های نوین، افزود: «این همایش یک روزه با مشارکت فعال وزارت صنعت، معدن و تجارت و فعالان حوزه تبلیغات و با همراهی نهادها و موسسات آموزشی و پژوهشی کشور به منظور هم ‌افزایی و شبکه سازی در عرصه‌‌های نوپدید تبلیغاتی برگزار می‌شود؛ از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های تحول آفرین دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی است که برای اولین بار با تولید محتوا در زمینه هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌‌های نوین مرتبط با صنعت تبلیغات و اطلاع‌‌رسانی برنامه ریزی شده است.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات