پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برند رفرش 7Up در سطح جهانی، از رقابت با پپسی تا خلق مفهومی تازه

زهرا محبی زهرا محبی
4 اسفند 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برند رفرش 7Up در سطح جهانی، از رقابت با پپسی تا خلق مفهومی تازه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس یک بیانیه خبری جدید 7Up، این برند خبر از یک برند رفرش بین‌المللی داد که قرار است با تمرکز بر رهایی از زندگی روزمره و فراتر رفتن از آن، موقعیت جهانی برند خود را تقویت کند. تغییرات جدید برند شامل ظاهر بصری و تگ‌لاینی جدید است: “New Get Up, Same 7UP“. این اولین برند رفرش برند در بیش از هفت سال است. گفته شده که برند تم رنگ سبز مشخص خود را حفظ می‌کند و در عین حال، اقداماتی برای برجسته کردن مفاهیم و عناصر پشت برند انجام می‌دهد.

برند رفرش 7up

توزیع محصول جدید 7Up در حالی صورت می‌گیرد که چندین برند نوشابه‌های طعم‌دار و مرکباتی هم پیش از این سعی کرده بودند با محصولات خودشان بازار را از چنگ اسپرایتِ کوکاکولا دربیاورند. هویت بصری جدید در مارس ۲۰۲۳ (ماه بعد) در سراسر جهان اعمال خواهد شد؛ از بنگلادش، چین، مصر و هند گرفته تا ایرلند، آمریکای لاتین، پاکستان، عربستان سعودی، بریتانیا و تمام بازارهای اروپایی.

این پروژه روی جذاب کردن زندگی روزمره با محصولی جدید تمرکز دارد و تلاش می‌کند ذهن مردم سراسر جهان را با این مفهوم تازه، درگیر و تقویت کند. با اینکه مالکیت فرمولاسیون 7Up را Keurig Dr Pepper در دست دارد، اما پپسی به عنوان توزیع‌کننده و شرکت مادر 7Up شناخته می‌شود. همین مسئله، این برند رفرش را به عرصه‌ جذاب رقابت پپسی و کوکاکولا تبدیل کرده است. این اقدام پپسی کوششی برای ورود بیشتر به بازار نوشابه مرکبات (موهیتو، لیمو و…) است.

کوکاکولا چه برنامه‌هایی دارد؟

کوکاکولا نیز در حال پیاده کردن برنامه‌های جدید خود است. کوکاکولا طی همکاری با خواننده برنده جایزه گرمی، Rosalía، یک نوشابه جدید با نام Coca Cola Move را به بازار عرضه کرد. تعداد توزیعی این محصول محدود است و طعم آن جدید و با محصولات دیگر کوکاکولا فرق دارد.

برند رفرش 7Up در سطح جهانی، از رقابت با پپسی تا خلق مفهومی تازه 1

کوکاکولا درباره این محصول گفته است: «فلسفه طعم این نوشابه تحول است؛ راهی برای ابراز وجود نسل امروز که قدرتمند و الهام‌بتش است و موسیقی نیز یکی از منابع آن است.»

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک