خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (7-13 تیر)

⏱زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پایان هر هفته، خلاصه‌ای از اخبار بازایابی دیجیتال ایران و جهان را با شما باشتراک می‌گذاریم تا در صورتی که در طول هفته وقت نکردید در جریان اخبار جدید این حوزه قرار بگیرید، یکجا و خلاصه اخبار را بخوانید. با ما همراه باشید.

۱. گوگل دیتاهای کاربران را به طور خودکار پس از 18 ماه حذف می‌کند.
در بیانیه گوگل آمده است که:
سال گذشته قابلیت کنترل‌ به منظور حذف خودکار را معرفی کردیم که کاربران می‌توانند به گوگل اجازه دهند تا تمام داده‌ها اعم از لوکیشن، تاریخچه جستجو و فعالیت‌های یوتیوب را بعد از 3 یا 18 ماه به انتخاب کاربر پاک کند.

تغییرات گوگل

۲.  دو ویژگی جدید در لینکدین
–  ری‌اکشن جدیدی به نام Support برای پست‌هایی که به ویروس کرونا مربوط هستند.
–  قابلیتی برای افرادی که جویای کار هستند: نوار سبز رنگی در اطراف پروفایل کاربر آن‌ها را از بقیه متمایز می‌کند.

تغییرات لینکدین

 

۳. گوگل آنالیتیکس ترافیک‌هایی که از بات به دست می‌آیند به طور خودکار فیلتر و حذف می‌کند.

این فیلتر به طور پیش فرض اعمال شده و قابل تغییر نیست.

تغییرات گوگل آنالیتیکس

وب آنالیتیکس کلادفلر، رقیب گوگل آنالیتیکس رونمایی شد
Avatar
در طی چند سال فعالیت تو دنیای مارکتینگ فهمیده‌ام که همیشه باید بر اساس دیتا حرکت کنم. برای به‌روز نگه داشتن تخصصم تو DM Board می‌نویسم.

دیدگاه شما

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید