زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل ادز برای افزایش فروش کسب‌وکارها در تعطیلات کریسمس 4 قابلیت جدید و کاربردی را به صفحه اینسایت خود اضافه کرده است. طبق آماری که گوگل از پایگاه داده خود به دست آورده است، امسال افراد 53 درصد تمایل بیشتری به خرید آنلاین نسبت به سال قبل دارند! همین مهم باعث شده است که گوگل ادز از دیتای خود در راه تقویت فروش استفاده کند و کسب‌وکارها را به سمت رونق بیشتر ببرد.

این 4 قابلیت جدید گوگل ادز به شرح زیر هستند:

  • پیش‌بینی تقاضا
  • اینسایت و اطلاعات علایق مشتری
  • اینسایت مخاطبان
  • آمار تاریخچه تغییرات و حراج در جریان

این موارد جدید در راستای هدفمندتر کردن استفاده از دیتاهاست و قرار است کمپین‌های تبلیغاتی را به سمت نتیجه‌دار شدن ببرد. در هفته‌های بعد شاهد اضافه شدن این چهار قابلیت خواهیم بود و جزییات این قابلیت‌ها را می‌توانید در دی‌ام برد دنبال کنید.

بخوانید  گوگل تب کانورژن را در «گوگل آنالیتیکس 4» و «گوگل ادز» یکپارچه‌سازی می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *