پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آپدیت گوگل ادز با ۳ قابلیت جدید!

زهرا محبی زهرا محبی
8 آذر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آپدیت گوگل ادز با ۳ قابلیت جدید!
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیران گوگل ادز با اضافه کردن سه قابلیت جدید به نسخه موبایل گوگل ادز آن را برای مارکترها کاربردی‌تر کرده‌اند. این سه قابلیت قرار است به آن‌ها کمک کند که راحت‌تر بر کمپین‌ها نظارت داشته باشند و بتوانند تغییرات دلخواه خود را از موبایل خود بر کمپین اعمال کنند.
این سه قابلیت همین حالا روی نسخه موبایل گوگل ادز برای کاربران اندروید و iOS فعال شده است. نسخه موبایل با این قابلیت‌های جدید نزدیکی بیشتری به نسخه دسکتاپ پیدا کرده است و عملکرد گوگل ادز موبایل با این قابلیت‌ها رو به بهتر شدن می‌رود. این قابلیت‌ها به شرح زیر هستند:

بهبود Insight کمپین‌ها و عارضه‌یابی‌ علل نوسانات عملکردشان

با این امکان، اگر تغییراتی در بودجه و bid کمپین ایجاد کنید، گوگل ادز اتفاقات ناشی از این تغییرات را توضیح خواهد داد. قسمت جدیدی که به گوگل ادز موبایل اضافه شده به شما کمک خواهد کرد نوسانات در کمپین را دنبال کنید و توضیح و دلیل آن‌ها را طبق دیتا بفهمید. در واقع با استفاده از این قابلیت نقاط قوت کمپین خود را شناسایی می‌کنید و می‌توانید با تمرکز روی آن در کمپین‌های بعدی هم موفق شوید.

گوگل ادز

نمایش در لحظه ترندهای جستجوی کاربران هدف!

این ویژگی شما را از تقاضای کاربران مطلع می‌کند. مثلا فرض کنید یک سوپرمارکت آنلاین هستید، در صورتی که کاربران امروز بیش از پیش در حال جستجوی «خرید برنج» هستند، این ترند به شما پیشنهاد می‌شود! 

در این قسمت شما گزارش‌هایی از ترند را خواهید دید که دید روشن‌تری از تقاضای مشتریان به شما می‌دهد. با تِرَک کردن سرچ‌های در لحظه می‌توانید کمپین خود را بهینه‌سازی کنید و در این مسیر، دسترسی به جست‌وجوها بزرگ‌ترین کمک برای شما خواهند بود.
گوگل ادز

ایجاد کمپین روی موبایل

اگر تا پیش از این لانچ کردن کمپین‌ها فقط در نسخه دسکتاپ گوگل ادز ممکن بود، حالا می‌توانید آن را روی موبایل‌تان هم به‌راحتی انجام دهید.  همه تنظیمات موجود در نسخه دسکتاپ مانند نوع کمپین، محل نمایش تبلیغات و … در نسخه موبایل هم وجود دارد.
گوگل ادز
استفاده از این قابلیت‌های جدید به مارکترها کمک می‌کند که اطلاعات بیشتری از تغییرات در کمپین‌ها به دست بیاورند، بر سرچ‌های لحظه‌ای ترندها نظارت و دسترسی داشته باشند و هر کمپین را از لحظه صفر روی موبایل خود راه‌اندازی و هدایت کنند.
بخوانید  آپدیت هسته گوگل از ۱۷ نوامبر!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

مطالب پیشنهادی

اسمارتک